יום שבת, 16 בפברואר 2013

דור כהן - נשמה תאומה צלצול להורדה

דור כהן, בן 23 מיקנעם משחרר את "נשמה תאומה", סינגל ראשון לקראת אלבום בכורה.

מילים ולחן: משה זיו מצליח.
עיבוד והפקה מוזיקלית: כפיר סימן טוב.


מילות השיר:

נשמה תאומה.
מהרגע שניפגשנו. הרגשתי שזו את.
היה זה המבט. שכבש אותי.
כל התפילות שהתפללתי.
לפגוש אחת כמוך.
איתה אוכל לחיות את החיים שלי.
כי את נשלחת אל חיי את החצי השני נשלחת בשבילי...

הנשמה התאומה שלי את החצי החזק שבי.
לאלוהים אני מודה כל יום על ששלח אותך אליי...
הנשמה התאומה שלי.
את האחת את הגורל שלי.
את משלימה את כל מה שחסר בי.
כי את החצי השני שלי.

עכשיו אני ואת ביחד.
מתנה מאלוהים.
גורל זיווג חיים.
האחת שלי.
אני עומד כאן לפנייך.
ממך כאן מבקש.
דומע מתרגש.
שתהיי שלי.
כי את נשלחת אל חיי.
את החצי השני.
נשלחת בשבילי...
הנשמה התאומה שלי.
את החצי החזק שבי.
לאלוהים אני מודה כל יום.
על ששלח אותך אליי.
הנשמה התאומה שלי.
את האחת את הגורל שלי.
את משלימה את כל מה שחסר בי.
כי את החצי השני שלי.

מבט אחד אל תוך עינייך. נשיקה אחת ממך.
ידעתי אז שלעולם. אני לא אוותר...

הנשמה התאומה שלי.
את החצי החזק שבי.
לאלוהים אני מודה כל יום על ששלח אותך אליי.
הנשמה התאומה שלי. את האחת את הגורל שלי.
את משלימה את כל מה שחסר בי.
כי את החצי השני שלי...


דור כהן - נשמה תאומה צלצול להורדה