יום ראשון, 24 בפברואר 2013

אושרית מלכה - ביחד צלצול להורדה

אושרית מלכה משחררת את "ביחד", מתוך אלבום הבכורה עליו היא עובדת בימים אלו.
נראה שהזמרת האהובה והמוכשרת מנווה סביון אושרית מלכה נמצאת בדרך הבטוחה אל אלבום הבכורה שלה, כי היום היא מוציאה סינגל שישי במספר מתוכו.
אחרי "אהבת אותי", "אמא שלך", "כיוון אחר", "נברח לאילת" בו שיתפה פעולה עם אופיר כהן ו-"השגחה עליונה", מוציאה מלכה בלדה רומנטית ומרגשת העונה לשם "ביחד".
את המילים והלחן לשיר כתב שי אוחיון, כשעל ההפקה המוזיקלית המתוזמרת היטב אחראי שי ראובני. אושרית מלכה מוסיפה הגשה ווקאלית איכותית כתמיד וכך נוצרה לנו כאן בלדת חתונות קלאסית.
אושרית בת ה-28 גדלה במשפחה מוזיקלית מרובת ילדים בבאר שבע ואחרי שנים בהן צברה ניסיון על במות באילת, השתתפה בעונה הראשונה של "אייל גולן קורא לך" בו הגיעה עד הגמר הגדול.
עכשיו היא קרובה יותר מאי פעם להגשמת חלום אלבום הבכורה. כל הכבוד על הנחישות והחריצות! 


מילים ולחן: שי אוחיון.
עיבוד והפקה מוזיקלית: שי ראובני.


מילות השיר:

כשאני מביטה אלייך
הלב מתרגש לרגע
ומבט העיניים נפגשו
והלב שרוצה ביחד
הולך מתקרב בלי פחד
חלום שהופך למציאות
ושוב העיניים נפגשות
מרגישים שאנחנו מתרגשים
להתקרב להיות ביחד

מים רבים לא יכבו את האהבה
ונהרות לא ישטפוה
בעצם הלב שלי שלך , אני אוהבת רק אותך
ורוצה להיות ביחד

בלילות מרגישה בנחת
שאתה לידי פורחת
עוטף אותי באהבה
תן לי יד ונילך ביחד
לאושר גדול בלי פחד
למקום שנוכל בו לאהוב
ושוב העיניים נפגשות
מרגישים שאנחנו מתרגשים
להתקרב להיות ביחד

מים רבים לא יכבו את האהבה
ונהרות לא ישטפוה
בעצם הלב שלי שלך , אני אוהבת רק אותך
ורוצה להיות ביחד


אושרית מלכה - ביחד צלצול להורדה