יום ראשון, 24 בפברואר 2013

שיר לוי - את לא יודעת צלצול להורדה

הזמר האהוב שיר לוי משחרר שיר חדש בשם "את לא יודעת", כסינגל נוסף מתוך אלבומו הרביעי במספר עליו הוא עובד בימים אלו.
העונה השנייה של "חי בלה לה לנד" הגיעה לסיומה ושיר לוי מפנה את כל כולו לעבודה על אלבום הסולו החדש שלו.
אחרי הבלדה "יושב לבדי", הזמר המוכשר מעלה הילוך עם שיר קצבי אך מרגש שכתב והלחין נדב אסולין, לעיבוד מוזיקלי של תמיר צור.
"את לא יודעת" עוסק באדם שנלחם ויודע שהאהבה חזקה יותר מכל הקשיים שבדרך. שיר לוי מגיש את השיר בצורה זורמת, קלילה ומרעננת, מה שהופך אותו לאחד השירים הכיפיים ששמענו ממנו מתוך השירים אליהם נחשפנו באלבומו החדש עד כה.
זהו הסינגל השביעי שיוצא מתוך האלבום. מעבר לבלדה "יושב לבדי", קדמו לו גם הלהיטים "אמרי לי כן", "מי שאוהב יודע", "בורח מהכול", "באתי לכאן" ו-"אהבה הורסת". .
מעבר ליכולת הווקאלית הנדירה שלו, במהלך השתתפותו ב"חי בלה לה לנד" היה כיף לגלות עוד קצת על אישיותו המופנמת של לוי, ולראות איך מפרק לפרק הוא הולך ונפתח וכובש את ליבנו גם בזכות אישיותו הכובשת וחוש ההומור הבריא שלו. 


מילים ולחן: נדב אסולין.
עיבוד והפקה מוזיקלית: תמיר צור.


מילות השיר:

כל הדרך שהאמנתי,
בין השבילים אל תוך אהבתך
אור השמש עליו חלמתי,
מאיר עכשיו ישר אל תוך חדרך
בואי נשכח ימים של מבוכה
נחלום ביחד על עתיד חדש
אני מרגיש שאת שומעת וזה מחזיר אותי

את לא יודעת כמה הלב שלי נצבט כשאת שותקת,
מנסה להסביר כל כך ולך לא משנה
את לא יודעת כמה רגעים של נחת את נותנת כשאת באה
תחבקי אותי ואל תרפי ממני לעולם
כמעט שכחתי שהאמנתי ולא נתת לי לאבד תקוה
השמחה בלב כמעט נכנעתי ואת היית לומר מילה טובה
בואי נשכח ימים של מבוכה נחלום ביחד על עתיד חדש
אני מרגיש שאת שומעת וזה מחזיר אותי

את לא יודעת כמה הלב שלי נצבט כשאת שותקת,
מנסה להסביר כל כך ולך לא משנה את לא יודעת
כמה רגעים של נחת את נותנת כשאת באה
תחבקי אותי ואל תרפי ממני לעולם


שיר לוי - את לא יודעת צלצול להורדה