יום שישי, 15 במרץ 2013

שקד קוממי - רחוק ממך צלצול להורדה

הזמר הצעיר והמוכשר שקד קוממי משחרר את "רחוק ממך" כסינגל נוסף מתוך אלבום בכורה עליו הוא עובד בימים אלה.
שקד קוממי בן ה-21 מראש העין ממשיך להרשים ביכולותיו הווקאליות בסינגל חדש מתוך אלבום הסולו הראשון.
אחרי שפרץ עם הבלדה המרשימה "לילה לילה" והעלה הילוך עם השיר הקצבי "מה שאני נותן", חוזר קוממי לבלדות ומשחרר את "רחוק ממך".
את המילים לשיר האהבה הנכזבת המרגש הזה כתב יואב צדוק, ללחן משותף לו ביחד עם רביד קשתי שגם הפיק אותו מוזיקלית לעילא.
כבר שנים ששקד עוסק במוזיקה ומופיע על במות רבות ואין ספק שהדבר ניכר באיכויות הווקאליות שהוא מציג. החשיפה הכי גדולה שקיבל עד היום הייתה העפלתו לשלב הגמר בתוכנית "מנטה" של ירון אילן בערוץ 24. אם ימשיך להרשים בשיריו כפי שעשה עד היום, אנחנו מהמרים שהוא יגיע הרבה יותר רחוק... 


מילים: יואב צדוק.
לחן: יואב צדוק ורביד קשתי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: רביד קשתי.


מילות השיר:

האדום שבעינייך כבר אומר הכל
רוצה אני להתקרב אבל כבר לא יכול
אני תמיד חוזר אלייך גם אם זה קצת כואב
יותר כואב לי בלעדייך את הכוח שבלב
אני תמיד חוזר אלייך גם אם זה קצת כואב
יותר כואב לי בלעדייך את הכוח שבלב

קם בבוקר את אינך 
ואני רחוק ממך
אם תתני לי את ליבך 
אולי אחזור שוב לחייך
כמה שאני אוהב

עובר עוד יום את לא בבית ולי את חסרה
חושב אני היכן טעיתי ואיך זה לי קרה
אני תמיד כאן אחכה לך אשמור פינה בלב
מקווה שכבר תבואי לרפא את הכאב
אני תמיד כאן אחכה לך אשמור פינה בלב
מקווה שכבר תבואי לרפא את הכאב

קם בבוקר את אינך....


שקד קוממי - רחוק ממך צלצול להורדה