יום שני, 11 במרץ 2013

משה פרץ - חלמתי צלצול להורדה

הזמר והיוצר משה פרץ משחרר שיר חדש בשם "חלמתי" מתוך אלבומו החדש והשישי במספר עליו הוא עובד בימים אלה.
בעוד הוא כובש את ליבנו ואת לב התלמידים שלו בלבביות ובחום האנושי שלו במסגרת "בית ספר למוסיקה", משה פרץ כובש גם את האוזן שלנו עם בלדה גדולה מהחיים מתוך אלבום סולו החדש שלו.
על הטקסט היפהפה שעוסק בצורה מקורית ויצירתית ביחסים שבינו לבינה אמון יוסי בן דוד, שגם חתום על ההפקה המוזיקלית העשירה ביחד עם אבי גוטמן. על הלחן אמון נדב אסולין.
"חלמתי" נפתח בנגינת חליל ומיד מגיע קולו של הזמר האהוב מלווה בפריטת גיטרה ובכינורות נעימים. ככה נבנית לה הבלדה הסוחפת והמנצחת החדשה של פרץ.
זהו הסינגל הרביעי במספר שיוצא מתוך אלבומו החדש של פרץ. קדמו לו הלהיט הקצבי "אולי הלילה", הבלדה הרומנטית "הראשונה" והלהיט "הטעם הישן" שהיווה סוג של מחווה למוזיקה המזרחית הישנה והטובה. 


מילים: יוסי בן דוד.
לחן: נדב אסולין.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אבי גוטמן ויוסי בן דוד.


מילות השיר:

בך אני פגשתי במקרה
ראיתי בך עולם יפה
מיד היינו שנינו הזוג הכי אוהב
ואת פתאום, את הולכת אין שלום 
לא רוצה עוד לאהוב
אני מרגיש כל כך קרוב עכשיו אלייך
חיי הם גיהנום...

מאלוקים ביקשתי שיקח אותי אלייך 
כמו רוח ים אני נסחף לי בסערה של רגשות 
חלמתי שבלילה אני עף אלייך 
מתעורר מתוך חלום הכל היה דימיון

כמה מילים דיברו יותר
תמיד נסינו לגשר
אני מרגיש שמשהו בינינו התנפץ
כשאת איתו אל תגיעי לך בליבו
הכל ילך רק בגללו, אני שבור כל כך
ורק רוצה אלייך 
נמאס לי כבר לחלום... 

מאלוקים ביקשתי שיקח אותי אלייך 
כמו רוח ים אני נסחף לי בסערה של רגשות 
חלמתי שבלילה אני עף אלייך 
מתעורר מתוך חלום הכל היה דמיון

 הכל היה דימיון…


משה פרץ - חלמתי צלצול להורדה