יום שני, 25 במרץ 2013

נאור כהן - תחזרי צלצול להורדה

הזמר הצעיר נאור כהן משחרר שיר חדש בשם "תחזרי", סינגל נוסף מתוך אלבום הבכורה עליו הוא עובד בימים אלה.
יוצא העונה השנייה של "אייל גולן קורא לך" ממשיך בדרכו אל אלבום הסולו הראשון עם סינגל שלישי במספר מתוכו.


מילים ולחן: אלירן אביטל וליאור מיארה.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אלירן אביטל.


מילות השיר:

רוצה לשכוח ולא יכול
רוצה לברוח ומהכל 
רודף פוגע בי מהתל
קורא אליך אני אוהב
עלי כולם כבר צוחקים
תצא מזה הם שוב אומרים
הם לא יודעים שאת הכל 
ובלעדיך כבר לא יכל

תחזרי לא מאוחר 
זה כאב אני נשבר
לא יכול ומי אני כאן בלעדיך
אני לבד מתגעגע 
רק הלב לספר יודע
איך בכיתי בלילות 
כשהופעת בחלומות.

שוב מתקשר את לא עונה 
ומתבונן לי שוב בתמונה 
שלנו יחד מחובקים
ימים שעוד הינו אוהבים

תחזרי לא מאוחר 
זה כאב אני נשבר
לא יכול ומי אני כאן בלעדיך
אני לבד מתגעגע 
רק הלב לספר יודע
איך בכיתי בלילות 
כשהופעת בחלומות


נאור כהן - תחזרי צלצול להורדה