יום שישי, 15 במרץ 2013

אבי סינואני - עושה לי טוב צלצול להורדה

אבי סינואני הוותיק והמוערך משחרר שיר חדש בשם "עושה לי טוב" מתוך אלבומו החדש וה-11 במספר עליו הוא עובד בימים אלה.
אחת המצוות החשובות של חג הפסח שמתקרב אלינו בצעדי ענק היא מצוות "והגדת לבנך" שבחסותה אנו קוראים בליל הסדר את הגדת הפסח. במקרה של אבי סינואני נראה שהוא העביר את כל המורשת המוזיקלית שלו אל בניו.
השיר החדש שלו, שלישי במספר שהוא מוציא לקראת אלבום סולו חדש, נוצר כולו על ידי בניו האהובים הזמר גל סינואני שכתב את הטקסט ביחד עם נאור סינואני, שגם חתום על הלחן וההפקה המוזיקלית.
"עושה לך טוב" הוא שיר אהבה קצבי וסוחף של הזמר בן ה-48 ומעבר להיותו שיר פשוט כייפי וטוב, נראה שהוא יכול לטפוח לעצמו טוב טוב על השכם על כך שבניו המוכשרים יצרו אותו.
אבי סינואני מלווה אותנו בקולו ובשיריו כבר מעל ל-20 שנה. כיף לראות שבניו המוכשרים נדבקו גם בחיידק המוזיקלי וממשיכים את דרכו כל אחד בכיוונו הוא. 


מילים: גל ונאור סינואני.
לחן: נאור סינואני.
עיבוד והפקה מוזיקלית: נאור סינואני.


מילות השיר:

מחייך אלייך ומודה לאל שאת איתי
כמה טוב זה כבר לדעת שאני לא לבדי
בשבילך אקטוף ירח, אהיה מה שחסר לך
את מקום מפלט בסערה

ואת נכנסת אצלי לנשמה
עוצרת נשימה
מלאך

ואת עושה לי טוב
קשה לחשוב כאן בלעדייך
ובלילות שקר
אקח נייר אכתוב עלייך

אם את רוצה רחוק
רוצה מתוק אבוא אלייך
כמה כמה, כמה את יפה

כשאני איתך ביחד אין לי צורך במילים
אלך הכי רחוק בשבילך אחצה ימים
הסתכלי לי בעיניים, תחייכי עד לב שמיים
אהיה שלך לעולמים

ואת נכנסת אצלי לנשמה
עוצרת נשימה
מלאך

ואת עושה לי טוב
קשה לחשוב כאן בלעדייך
ובלילות שקר
אקח נייר אכתוב עלייך

אם את רוצה רחוק
רוצה מתוק אבוא אלייך
כמה כמה, כמה את יפה


אבי סינואני - עושה לי טוב צלצול להורדה