יום שני, 25 במרץ 2013

אשר ביטון - אבא צלצול להורדה

אשר ביטון, בוגר העונה השלישית של "אייל גולן קורא לך" משחרר סינגל ראשון בשם "אבא", לקראת אלבום בכורה.
השיר החדש נוצר לרגל הפגישה המרגשת שלו עם אביו הנגמל, אותו פגש אחרי 6 שנות נתק. 


מילים ולחן: אבירם דרעי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: צפריר יפרח.


מילות השיר:

אבא לא הבנת מעולם שזה אני
בלילות קורא לך בכל כוחי
תבין אותי..תשמור עליי..תיהיה שם בכל צעד בחיי
אבא לא הבנת מעולם שזה אני
שכל כך זקוק לך ומה איתי
חולפות שנים.. ומתבגרים..
ולא מוצא מרגוע לנפשי

זה מסובך מידיי..מה שעובר עליי
גם הנפש עייפה קצת לפעמים...
זה קצת גדול עליי..אוליי יותר מידיי
לו רק היית ליידי אז החיים...

וודאי היו מושכים אותי למקומות
שגם הרגש לא יכול כבר להסתיר...

אין סוף לדמעותיי..ומה יקל עליי
אומרים כאב דועך לאט עם השנים...
הכל זה רק אוליי..שואל עצמי מתיי
יהיו גם לי חיים הרבה יותר שפויים...

אך בתוכי נותרה תחושה של ריקנות
ומבט שלא צריך כבר להסביר...


אשר ביטון - אבא צלצול להורדה