יום שישי, 15 במרץ 2013

לירן אביב - מה נהיה ממני צלצול להורדה

הזמר והיוצר לירן אביב משחרר את "מה נהיה ממני" כסינגל חדש מתוך אלבומו השני במספר עליו הוא עובד בימים אלה.
חרי שהוא ריגש וסחף אותנו במערבולת הרגשית עליה כתב בשיר "אליך ממעמקים", לירן אביב מעלה הילוך עם שיר קצבי חדש.
הפעם הזמר והיוצר בן ה-28 מביא לנו אותה בשיר קליל וקליט שבו הוא שר לבחורה שכבשה את ליבו, אך לא מוכנה להתמסר בחזרה אל אהבתו.
את המילים והלחן לשיר יצרו צ'ולי זכאי ו-אלי קשת, החתום גם על ההפקה המוזיקלית העדכנית המשלבת מהלכים מוזיקליים בניחוח של פעם עם אפקטים של הפופ הים תיכוני העכשווי.
אחרי הפסקה בת מעל לשנה שבה עבר תהליך התבגרות אישי ואסף חומרים חדשים לאלבומו השני, אין ספק ששני השירים החדשים של לירן אביב מוכיחים שהוא חזר ובגדול, ולנו לא נותר אלא לברך על כך!


מילים ולחן: צ'ולי זכאי ואלי קשת.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אלי קשת.


מילות השיר:

אמרו לי,שאת הכי יפה
אך לא גילו לי,שאת כל כך קשה
ולא ספרו לי שבלילות אותי את רק שומעת

את לא יודעת שגם אני רוצה כל כך
לגעת,בתוך הלב שלך
ואת בורחת,נו מה נסגר איתך 
את לא יודעת, תראי מה עשית לי...


מה נהיה ממני מאמי מה איתך
מה נהיה ממני אין לי שקט בלעדייך
אין אחד בעיר שלא רוצה אותך
כמו עיוור הלכתי אחרייך...

תביני שגם אני מוכן 
ותאמיני,שאם אני עוד כאן
אז רק תראי לי שאת גם בעניין
ולא נכנעת

את לא יודעת שגם אני רוצה כל כך
לגעת,בתוך הלב שלך
ואת בורחת,נו מה נסגר איתך 
את לא יודעת..בואי תראי מה עשית לי

מה נהיה ממני מאמי....


לירן אביב - מה נהיה ממני צלצול להורדה