יום רביעי, 20 במרץ 2013

בר צברי - בנויה לאהבה צלצול להורדה

הזמר הצעיר בר צברי משחרר את "בנויה לאהבה" , סינגל וקליפ נוסף מתוך אלבום הבכורה שייצא בקרוב.
בר צברי המוכשר הוא עוד אחד מיוצאי "אייל גולן קורא לך" שעובדים בימים אלה על אלבום הסולו הראשון ועכשיו הוא מביא לנו שיר קצבי וסוחף מתוכו.
"בנויה אהבה" מספר על חיזוריו הבלתי פוסקים של גבר אחר אישה המוצאת חן בעיניו. השיר נכתב על ידי בר עצמו, ללחן ועיבוד מוזיקלי של דורון אלימלך.
ביחד עם השיר יוצא גם קליפ קליל והומוריסטי בבימויו של גיל רמון ובמהלכו תוכלו לצפות בסוג של קומדיית מצבים שבמסגרתה בר מנסה בדרכים שונות ויצירתיות לכבוש את ליבה של אהובתו, השחקנית אסתי ברבלט. 
זהו הסינגל החמישי במספר שמשחרר הזמר הצעיר מתוך אלבום הבכורה שיישא את שמה של הבלדה המרגשת "עכשיו" ובנוסף לה, יצאו מתוכו גם השירים "מאמי למה כך", "שוב", ו-"באושר מתאהב".


מילים: בר צברי.
לחן: דורון אלימלך.
עיבוד והפקה מוזיקלית: דורון אלימלך.


מילות השיר:

אתמול בלילה כשאותך אני פגשתי
חיפשתי כוח רק לזרוק לך ת'מילה
שתגלה לך, אני רוצה בך ומחכה רק לתשובה
את לא מופתעת לגלות עוד מחזר
רק אלוקים יודע מה ליבך אומר
מבט קשוח, אנ'לא בטוח, אם את בנויה לאהבה

תגידי לי ילדה, אם יש כאן אהבה
תראי לי נערה, ת'דרך הטובה
כמו משוגע, אני נשבע
לאהוב אותך מהנשמה

כמה תתני לי כאן לשבת לחכות
מה שביקשתי רק למצוא סיבה לחיות
להתעטף בך, ולספר לך, כל מה שיש בנשמה
רוצה לישון וגם לקום אתך בבוקר
אני כבר לא יודע מה עוצר אותך
מבט קשוח, אנ'לא בטוח, אם את בנויה לאהבה


בר צברי - בנויה לאהבה צלצול להורדה