יום שני, 21 בנובמבר 2016

עידן בקשי - מקום בלב צלצול להורדה

מילים: אבי אוחיון.
לחן: אסף צרויה.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אסף צרויה.

מילות השיר:

בימים שאת פחות ברורה לי
חם לי קר לי מה קורה לי
את בטח מבינה מה זה עושה לי בפנים

את לידי אבל את רחוקה לי
טוב לי רע לי לא נורמלי
גורמת להרגיש קצת כמו בובה על חוטים.

ממה את מפחדת אני בא מאהבה
אולי תשאירי לי פתח ותהיי אלי קרובה
אהובה

בואי ניקח לנו עוד יום רק לי ולך
את שומעת
השמים מעלינו מול שקיעה רק בשבילנו
אז תשאירי לי טיפה מקום בלב
את שומעת
כמה את כל כך יפה לי
גם כשאת לא מחכה לי
אולי את לא זוכרת
אני בא מאהבה
את תהיי דלתך סוגרת
כמה טוב שאת אלי קרובה.

בימים שאת קצת רחוקה לי
כלום כבר לא מתוק כשמר לי
את בטח לא יודעת מה קורה לי בפנים
אז ממה את מפחדת
אני בא מאהבה
אולי תשאירי פתח ותהיי אלי טובה
אהובה

בואי ניקח לנו עוד יום רק לי ולך
את שומעת
השמיים מעילנו מול שקיעה רק בשבילנו
אז תשאירי לי טיפה מקום בלב
את שומעת
כמה את כל כך יפה לי
גם כשאת לא מחכה לי
אולי את לא זוכרת
אני בא מאהבה
אל תהיי דלתך סוגרת
כמה טוב שאת אלי קרובה

תשאירי לי מפתח
אני בא מאהבה
רק איתך אני פורח
רק ברגעים של אכזבה

בואי ניקח לנו עוד יום רק לי ולך
את שומעת
השמיים מעילנו מול שקיעה רק בשבילנו
אז תשאירי לי טיפה מקום בלב
את שומעת
כמה את כל כך יפה לי
גם כשאת לא מחכה לי
אולי את לא זוכרת
אני בא מאהבה
אל תהיי דלתך סוגרת
כמה טוב שאת אלי קרובה