יום שני, 6 במרץ 2017

יובל דיין - שב מולי צלצול להורדה

מילים:

זה שוב הסכר שנפתח
ואין לי דלת לסגור
להישאר בבית 
עד יעבור
הגל הזה מציף, מעיף בי את הכל
ואיך שאני מפחדת
מהעומק, מליפול

שב מולי
תגיד לי מה אתה רואה
תאמר לי כמה מתוכי תוכל עוד לקבל
תמצא בי מי אני 
שב מולי
תגיד לי מה אתה רואה
תאמר לי כמה מתוכי תוכל עוד לקבל
תמצא בי מי אני הפעם

עכשיו הכל כבר מלוכלך
ואין לי רגע לשטוף
עוד אבן על הסלע
ואין לזה סוף

שב מולי
תגיד לי מה אתה רואה
תאמר לי כמה מתוכי תוכל עוד לקבל
תמצא בי מי אני 
איך זה שהים תמיד כל כך שקט
אחרי שאת גליו שלח לבד לחוף בודד
ואם לא יחזרו אף פעם?

שב מולי
תגיד לי מה אתה רואה 
תאמר לי כמה מתוכי תוכל עוד לקבל
תמצא בי מי אני 
תשב מולי 
תגיד לי מה אתה רואה
תאמר לי כמה מתוכי תוכל עוד לקבל 
תמצא בי מי אני הפעם
רק תשב מולי
תגיד לי מה אתה רואה
תאמר לי כמה מתוכי תוכל עוד לקבל
תמצא בי מי אני