יום רביעי, 1 במאי 2013

עידן יניב - חיים שלי בלב צלצול להורדה

עידן יניב משחרר את "חיים שלי בלב", סינגל נוסף לקראת אלבום סולו חמישי עליו הוא עובד בימים אלה.
המסלסל האהוב עידן יניב פותח לנו שבוע חדש בסימן ל"ג בעומר עם שיר אהבה קצבי וסוחף מלא באנרגיות חיוביות.
"חיים שלי בלב" הוא שיר פופ ים תיכוני עם פוטנציאל גדול לכבוש את מצעדי ההשמעות ואת רחבות הריקודים בגלל שהוא קליט וכייפי במיוחד.
את המילים לשיר כתב רמי לב, ללחן של עדי לאון והפקה מוזיקלית של יעקב למאי. עידן יניב עושה את שלו ומגיש את השיר היטב.
זהו הסינגל השישי שהזמר האהוב משחרר מתוך אלבום האולפן החמישי שלו. קדמו לו הלהיטים "שושנה", "מה זה עושה לי", "כמה כוח", "איך אוכל לשמח אותך" ו-"חוזר לשכונה". 


מילים: רמי לב.
לחן: עדי לאון.
עיבוד והפקה מוזיקלית: יעקב למאי.


מילות השיר:

תל אביב של צעירים 
כבר ארבע ועשרים 
אני מתגעגע , 
את חוצה את החיים 
ורצה עד אלי 
ביופי אלוהי 

משנה לי רגשות 
את כל המחשבות 
אני כבר לא יודע 
מה הייתי 2 דקות 
לפני שבאת אלי 

תדעי ש...את חיים שלי בלב 
כמה שאותך אוהב 
תביני את, כל העולם בתוכי 
רק אל, אל תשכחי 

תל אביב של הפתעות 
ואהבות גדולות 
ירח בעיניים 
כבר הרשיתי לך לגנוב
ת'לב שלי בלי סוף 
ולא חשוב לאן 

איך שינית בי את הכל 
האושר הגדול 
אני כבר לא יודע 
מה הייתי 2 דקות 
לפני שבאת אלי 


עידן יניב - חיים שלי בלב צלצול להורדה