יום רביעי, 1 במאי 2013

נריה טריטו - לחיות בלעדייך צלצול להורדה

הזמר והיוצר הצעיר נריה טריטו משחרר את "לחיות בלעדייך" סינגל בכורה לקראת אלבום סולו ראשון. 

מילים: נריה טריטו וטל בן לולו.
לחן: בנצי מור ונריה טריטו.
עיבוד והפקה מוזיקלית: בנצי מור.


מילות השיר:

כאן עכשיו דממה כשאת אינך איתי
רוצה אותך קרובה אליי רוצה שתחזרי 
מדמיין לי את פנייך חושב לי ושואל 
איך נותרתי בלעדייך כמה זה לי חסר 

מאמי זה קשה לחיות בלעדייך 
תביני זה הלב שאותך אוהב 
מאמי זה קשה לחיות כך בלעדייך 
תביני זה הלב שרק אותך אוהב 

כשבך אני נזכר איך היית בלילה קר 
מלטפת את פניי כשלך אני עוד שר 
איך ברגע מתרגשת ומזילה דמעה 
רוצה לחוש את חום ידייך בלי לומר מילה 

מאמי זה קשה לחיות בלעדייך 
תביני זה הלב שאותך אוהב 
מאמי זה קשה לחיות כך בלעדייך 
תביני זה הלב שרק אותך אוהב 

לו רק היית מצליחה לא לאבד ת'אהבה 
שלך ושלי לעולם 

מאמי זה קשה לחיות בלעדייך 
תביני זה הלב שאותך אוהב 
מאמי זה קשה לחיות כך בלעדייך 
תביני זה הלב שרק אותך אוהב 

תביני זה הלב שרק אותך אוהב 


נריה טריטו - לחיות בלעדייך צלצול להורדה