יום ראשון, 2 במרץ 2014

שחר צרפתי - מה יהיה צלצול להורדה

שחר צרפתי משחרר סינגל וקליפ חדש בשם "מה יהיה" מתוך אלבום הבכורה עליו הוא עובד בימים אלה.
אחרי "די לך" הקצבי והקליל שלווה בקליפ מושקע והומוריסטי בכיכובה של נטע דנינו, האקסית המפורסמת של הרווק דודו אהרון, שחר צרפתי בן ה-23 מבאר שבע משגר בלדה שקטה ומרגשת שבה הוא חושף פן נוסף באישיותו.
"מה יהיה" הוא בלדה אקוסטית נעימה ומרגשת על אהבה שנגמרה ולב שבור ורצון לגרום לה להבין שהיא האחת והיחידה. את המילים, הלחן וההפקה המוזיקלית יצר נאור סינואני, שחר משלים עם הגשה ווקאלית בוגרת ואיכותית שמשדרגת אותו כאמן מבצע.
לשיר מלווה קליפ שבוים על ידי צוות "מקום לכולם", סער (ראסטי) דוידוב וטוני מלוב, שהשכילו ליצור סרטון מרגש שמעביר היטב את הרגש הכבד המועבר באמצעות המילים.
זהו הסינגל השישי ששחר צרפתי משחרר מתוך אלבום הסולו הראשון שלו. מעבר ללהיט "די לך" קדמו לו גם החידוש לדואט "בידיים זרות" אותו ביצע ביחד עם נזי שקורי, והשירים "רחוק ממך", "שר לה מהלב" (עם חביב שאשא) ו-"זה בא והולך" (עם יהלומית שימחוביץ').

מילים ולחן: נאור סינואני.
עיבוד והפקה מוזיקלית: נאור סינואני.

מילות השיר:

בלי אור עיניך חושב עלייך
מה את לי עושה תגידי
אם אין בך אהבה ספרי לי
הלב שלי נשבר רוצה לדעת
למה זה כואב שאת פוגעת
ואם את בשבילי תשלח אותה אלי

מה יהיה החלומות שלי עלייך לא יוצא מזה
איך את לא מתגעגעת תני לי מכסה
אני בטוח שנוכל להסתדר

זר בחייך נושך שפתיים
שמש על העיר יורדת
למי למי את מחייכת
הלב שלי נשבר רוצה לדעת
למה זה כואב שאת פוגעת
ואם את בשבילי אנא אלי תשלח אותה אלי....