יום ראשון, 2 במרץ 2014

דודו אהרון - נתתי לך ללכת צלצול להורדה

הזמר והיוצר האהוב דודו אהרון משחרר בהפתעה גמורה את "נתתי לך ללכת" שעוסק בתקופה הקשה שעבר לאחורה, כסנונית ראשונה לקראת אלבום סולו שביעי במספר.
כחצי שנה אחרי אלבום הזהב ימים טובים ואחרי תקופת לא קלה שעבר במישור האישי כאשר נפרד מבת זוגו עידן צור, משחרר דודו אהרון סינגל בכורה מתוך אלבום חדש שנוגע בפצע הפתוח.
דודו ועידן היו ביחד, נפרדו ושוב חזרו, ואחרי תקופה בה נראו מאושרים יחד, החליטו לאחרונה לפרק את החבילה סופית. השיר החדש שדודו כתב והלחין, להפקה מוזיקלית של יעקב למאי, עוסק באותם רגעים כואבים והריקנות שנשארת ביום שאחרי.
"הרגע הכי כואב ושובר במערכת יחסים בינו לבינה, זה שאתה מבין שעם כל האהבה הגדולה ביניכם אתה פשוט צריך לתת לה ללכת", מספר דודו על הפרידה שהובילה ליצירת השיר המרגש הזה, "שאולי בנקודת זמן הזו הבנת שמגיע לה לחפש אושר במקום אחר מה שאתה כנראה לא יכול להעניק לה עכשיו, שאתה מעדיף להישאר עם הכאב ולהתמודד עם השיברון לב שהיא הותירה אחרי לכתה, והעיקר שלה רק יהיה טוב, ושהיא תמצא את עצמה במקום טוב יותר...".
"מקווה שתתרגשו מהשיר ותתחברו אל הלב שלכם דרך השיר הזה... כמו רבים מיצירותיי גם השיר הזה נכתב מנבכי הנשמה שלי בשעות הקטנות של הלילה שכולם כבר ישנים...".
אחרי סיבוב הופעות בארצות הברית, בימים אלו יוצא דודו אהרון לסיבוב הופעות ברחבי הארץ: ב-26.3 הוא יופיע במשכן לאמנויות הבמה בבאר שבע, ב-30.3 בהיכל התרבות תל אביב, ב-6.4 בתיאטרון ירושלים, וב-8.4 במרכז הקונגרסים בחיפה.

מילים ולחן: דודו אהרון.
עיבוד והפקה מוזיקלית: יעקב למאי.

מילות השיר:

איפה את אני שואל עכשיו
עברו להם יומיים
ואין צלצול בינתיים
מה קורה איתך
האם את עצובה עכשיו
ממש בדיוק כמוני
ואיך את מרגישה פתאום לבד
תגידי לי הפעם
האם נשאר עוד טעם
שלא אשב סתם לחכות

הרגשתי שעצוב לך ורצית לוותר
נתתי לך ללכת כי מגיע לך יותר
קשה לי המצב
מה עושים פתאום עכשיו
כשאת כבר לא שלי וליבך נסגר

איפה את אני שואל עכשיו
תבואי תני לי רק עוד רגע
כי אני כבר לא יודע
איך אמשיך מכאן
לאן אני הולך לאן
והכאב כמו גל מכה בי
הוא מבקר אותי בזמן שאת לא כאן
נראה שכבר הפעם
לחזור שוב אין כבר טעם
עצוב ואין מה לעשות