יום שבת, 1 במרץ 2014

ליאור נרקיס וKYD - יהלום צלצול להורדה

ליאור נרקיס לא עוצר לרגע ופותח לנו את היום עם "יהלום", שיתוף פעולה מקפיץ ואנרגטי במיוחד של עם הרכב האלקטרו-היפ הופ KYD.
שבועיים בלבד אחרי שהוא חזר לעשות לנו שמח עם הלהיט "נדירה", הזמר האהוב ליאור נרקיס לא מרפה לרגע ומשגר אלינו פצצה מוזיקלית נוספת.
הפעם הוא חובר אל ההרכב הסוחף KYD לשיר דאנס ים תיכוני כייפי במיוחד על בחור מאוהב ומאושר עד השמיים. את המילים והלחן לשיר יצר נרקיס ביחד עם שניים מחברי KYD, שרון בידר וישראל אייזן, כעל העיבוד וההפקה המוזיקלית אמונים תמיר צור וירדן ג'ורדי פלג.
זהו הסינגל השביעי במספר של הזמר האהוב מתוך אלבומו הבא וה-14 במספר שעתיד לצאת במהלך אפריל. מעבר ל"נדירה", קדמו לו גם הלהיטים "רבנו שעות", "אז יאללה", "עמליה", "תביני", וגם דואט השנה "מול כל העולם" בו שיתף פעולה עם משה פרץ.

מילים ולחן: ליאור נרקיס, שרון בידר וישראל (רולי) אייזן.
עיבוד והפקה מוזיקלית: תמיר צור וירדן ג'ורדי פלג.

מילות השיר:

אני רוצה להיות איתך בכל מקום
לטוס איתך רחוק מכאן זה החלום.
אני רוצה לבנות לך בית וילדים.
לחיות איתך חיים יפים כמו בסרטים.
הכי יפים...
רק בזכותך ילדונת, אני מאוהב

יהלום אז תפני לי בלב שלך מקום
להיות איתך בלילה וביום
זה הזמן שתגשימי לי חלום.

את יכולה כבר לספר לחברות
שבזכותך אנ'לא חושב על אחרות.
אני רוצה לחיות איתך באגדות
לטוס איתך רחוק מכאן עד לבנגקוק.
עד לבנגקוק אפילו ליוון
קחי ת'מזוודות ונטוס מכאן.

יהלום אז תפני לי בלב..

יהלום, תשאירי לי מקום לחבק אותך,
לנשק אותך, מצידי כל היום
אולי כמו חלום.

יהלום אז תפני לי בלב שלך...