יום שני, 11 בפברואר 2013

ליאור פרחי - נגנו לי צלצול להורדה

המסלסל האהוב ליאור פרחי משחרר את "נגנו לי", סינגל נוסף לקראת אלבום אולפן חדש ותשיעי במספר.
ליאור פרחי שובר את גל הבלדות הבלתי פוסק של הזמר הים תיכוני עם שיר קצבי שמח במיוחד שמתאים לרחבות הריקודים.
אחרי שהוא חידש לאחרונה את להיטו של סמיר שוקרי הוותיק "חי כמו פרפר" בביצוע שכולו מחווה למוזיקה של פעם, פרחי מביא אותה בשיר רטרו נוסף אבל הפעם עם לחן כורדי מדליק.
את המילים לשיר השמח כתב ציון שרעבי ועל העיבוד המוזיקלי אחראי רמי עזרא. אין ספק ש"נגנו לי" הוא מסוג שירי הקאלט שאפשר לאהוב מאוד או לא, אבל אי אפשר להישאר אדישים אליהם.
זהו הסינגל הרביעי שהמסלסל האהוב משחרר מתוך אלבומו החדש עליו הוא עובד במרץ בשנה האחרונה. מעבר לחידוש לשיר "חי כמו פרפר", קדמו לו גם השירים "נשבע לך מול כולם" ו-"אני עוזב". 


מילים: ציון שרעבי.
לחן: כורדי עממי.
עיבוד: רמי עזרא.
הפקה מוזיקלית: ליאור פרחי.


מילות השיר:

נגנו לי .. נגנו לי ..
נרים כוסית הלילה ,הופ שמן למדורה 
וואלה ערב ... 
הופה יחד נו..נו.. יד ביד וקומו ..
לילה זה הוא ללי .. נגנו לי , נגנו לי 
לילה זה הוא ללי .. בואו ונגנו לי 
נגנו לי .. נגנו לי .. 
פה נשפך היין ,מה טוב ומה נעים 
התיזמורת .. 
עם ישראל חי חי .. הריקוד בלי די ..די . 
לילה זה הוא ללי .. נגנו לי , נגנו לי ..
לילה זה הוא ללי .. בואו ונגנו לי
נגנו לי ... נגנו לי ..
כאן עד אור הבוקר ,סובב לו המעגל 
כל הלילה ..
לא נגיד אח איי איי .. מנגן לו המיתר ..
לילה זה הוא ללי נגנו לי ... נגנו לי .. 
לילה זה הוא ללי נגנו לי ... נגנו לי .. 
לילה זה הוא ללי נגנו לי ... נגנו לי .. 
לילה זה הוא ללי .. בואו ונגנו לי


ליאור פרחי - נגנו לי צלצול להורדה

רק ב- מיזטון - צלצולים להורדה