יום ראשון, 3 בפברואר 2013

תומר יוסף - רק תדעי צלצול להורדה

הזמר הצעיר תומר יוסף, בן ה-23 מקרית עקרון, משחרר את "רק תדעי", סינגל שני מתוך אלבום אולפן ראשון. 

מילים ולחן: חי כרמלי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: כפיר סימן טוב.


מילות השיר:

כשירח מלא את עינייך מאיר
והלילה הוא עד לכאב
את יושבת לבד שוב חושבת עליי
שאני כבר אותך לא אוהב
מפחדת לטעות ואוספת כוחות
איך תוכלי לוותר על הכול
ובמקום להבין את בוחרת לסבול
מוותרת על אושר גדול

רק תדעי שאני לא רוצה לוותר
גם אני מפחד שהכול ייגמר
הכאב בליבך גם אותי משתק
אם תלכי גם אני אשבר

החיים לא קלים אהבה לא פשוטה
בכל יום נלחמים מחדש
כשאת כאן לידי מחבקת אותי
אז כולי מאושר ונרגש
גם אם יש לך סיבות לפחד או לבכות
תמצאי גם סיבות לחייך
תילחמי בעצמך ותיתני לי כוחות
כי אני גם נלחם בשבילך
רק תדעי שאני לא רוצה לוותר
גם אני מפחד שהכול ייגמר
הכאב בליבך גם אותי משתק
אם תלכי גם אני אשבר


תומר יוסף - רק תדעי צלצול להורדה

רק ב- מיזטון - צלצולים להורדה