יום שישי, 12 באפריל 2013

מיכאל צידון - חי בשבילך צלצול להורדה

הזמר הצעיר ויוצא "אייל גולן קורא לך" מיכאל צידון משחרר את "חי בשבילך", סינגל בכורה מתוך אלבומו הראשון.
הייחוד הווקאלי של מיכאל נובע מכך שבגיל 15 למד בבית ספר לחזנות "רננות" ושם למד את תורת המקאמים. העניין סביבו עלה בקרב מביני העניין במוזיקה המזרחית במהלך השתתפותו בעונה האחרונה של בתוכנית הריאליטי המוזיקלית של הזמר הלאומי אייל גולן והתעצם כאשר הודח רגע לפני הגמר הגדול בהיכל נוקיה.
עכשיו יוצא "חי בשבילך" בלדת אהבה סוחפת ומתוזמרת היטב אותה כתבו מוטי ראובן ו-שי שלום, ללחן ערבי ועיבוד מוזיקלי של אור כהן. הביצוע הווקאלי המרשים של מיכאל צידון מזכיר לנו מדוע אם רק יתמיד, מצפה לו עתיד מבטיח בזמר הים תיכוני.
אמנם הוא הרשים בתחרות המוזיקלית שבוע אחר שבוע, אבל עכשיו מיכאל צידון יוצא לדרך האמיתית באמת אל ליבו הקהל. אנחנו מאחלים לו המון הצלחה! 


מילים: מוטי ראובן ושי שלום.
לחן: ערבי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אור כהן.


מילות השיר:

שואל שאלות, מחכה לתשובות
לאן נעלמו תקופות כה יפות
איך שכחתי לצחוק לצדך
נזכר בעינייך

מחכה רק לאות שתתני תסמני לי לשוב אל לחיקך
לחזור להיות כל כך מאושר בזכותך
ללטף את פנייך

אני חי בשבילך
רק תתני לי עוד פעם אתת הזדמנות לכבוש את לבך
עוד פרפר מתעופף מלבי כשאני לא נמצא לידך
תסתכלי בעיניי קצת עמוק שם תראי את דמותך
אני חי בשבילך

איך חולף לו הזמן
תביני אותי אנשים משתנים
אני לך מוכן לתת לכבד להוקיר לאהוב
מי אני בלעדייך?
מלבדך יקירה לא ידעתי אחרת
אני לך נשבע להיות נאמן
תתני לי סיכוי ואני אז אקשור חיי בחייך.


מיכאל צידון - חי בשבילך צלצול להורדה