יום שישי, 26 באפריל 2013

מנור שבת - האיש הזה צלצול להורדה

מנור שבת משחררת הבוקר את "האיש הזה", סינגל חדש מתוך אלבום בכורה עליו היא עובדת בימים אלה.
אחרי שלושה סינגלים מוצלחים שהתניעו את קריירת הסולו ואף הקנו לה את תואר תגלית השנה במצעד השנתי של גלגלצ ואתר וואלה, מנור שבת מוציאה סינגל רביעי במספר שבו היא משתפת פעולה עם הזמר ויוצר גלעד שגב.
גם הפעם הבת הבכורה לבית שבת ממשיכה להנעים את אוזנינו עם קולה הרך המגיש שיר אהבה פופי ומלודי בניחוח אתני. 
לגלעד שגב, שכתב והלחין וגם אמון על ההפקה המוזיקלית ביחד עם אורי זך, יש חוש מובחן ליצור להיטי רדיו וימים יגידו אם הדבר נכון גם במקרה הנוכחי.
קדמו לסינגל הנוכחי השירים "שקוף ממים", "כשאתה" ו-"בדרך שלך" שהציגו קו מוזיקלי אחיד ונעים. אין ספק שמנור בת ה-31 היא זמרת מגובשת שיודעת בדיוק איך אלבום הסולו שלה צריך להישמע, בקרוב גם אנחנו נדע. 


מילים ולחן: גלעד שגב.
עיבודים והפקה מוזיקלית: אורי זך וגלעד שגב.


מילות השיר:

האיש הזה נותן בי את הזמן
מעיף אותי מבעד להרים
נותן בי את היום שלא נגמר
מציף את ליבי
צובע את החושך בלבן
מעיף אותי לתוך אגם פרחים
שומר אותי מזכרון עבר
מאיר את כולי

וגם אם לא ביקשתי
להיות עכשיו איתך,
בלב שלי רציתי
להיות תמיד שלך
אולי אם תאמין בי
תראה אותי בך
עד אז אמשיך לשיר מתוך ליבך

האיש הזה אוסף אותי אליו
מחזיק אותי מעל העננים
מראה לי את האור של המחר
את סוף כאבי
קורא בי את החושך הנסתר
שומר אותי מפני כל השדים
נותן לי את הלב שלא נשבר
פועם בשבילי


מנור שבת - האיש הזה צלצול להורדה