יום רביעי, 17 באפריל 2013

שיר לוי - חוף זהב צלצול להורדה

שיר לוי משחרר חידוש לקלאסיקה "חוף זהב" השייך במקור לזמרת הוותיקה והאהובה זהבה בן. השיר יוצא כסינגל נוסף מתוך אלבומו הרביעי במספר עליו הוא עובד בימים אלו.
אחרי שחרש את המדינה במסגרת מופעי יום העצמאות עם הופעות ביפו, יבנה, לוד ומודיעין, שיר לוי האהוב מחזיר אותנו לסוף שנות ה-90 עם חידוש של אחת הקלאסיקות האהובות מתחילת הקריירה המפוארת של זהבה בן.
"חוף זהב" נכלל באלבום הבכורה של הזמרת האהובה, טיפת מזל, שיצא ב-89' והוביל לפריצתה לתודעה. החידוש של לוי, הידוע כווקאליסט בחסד, עושה הרבה כבוד למקור.
את המילים לשיר כתב דני שושן, ללחן פרסי, כשעל העיבוד המוזיקלי האותנטי המצוין אמון תמיר צור המוערך.
זהו הסינכל השמיני במספר שמשחרר לוי מתוך אלבום הסולו הרביעי שלו. קדמו לו השירים "יושב לבדי", "אמרי לי כן", "מי שאוהב יודע", "בורח מהכול", "באתי לכאן", "אהבה הורסת" ו-"את לא יודעת" שיצא לפני כחודשיים.
לצד הקריירה המוזיקלית, לוי כיכב בקיץ האחרון בעונה השנייה של "חי בלה לה לנד" והרשים עם אישיות מקסימה וחוש הומור הייחודי שלו. 


מילים: דני שושן.
לחן: פרסי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: תמיר צור.


מילות השיר:

אני זוכר ימים יפים 
אני זוכר חוף זהב 
הזכרונות לא מרפים 
כמה הלב כל כך אהב 
אני רוצה לפרוש כנף 
ולעוף אל המרחב 

אני זוכר נופים יפים 
בית שקט וחם 
אותם ימים מתוקים 
איך לבבי כל כך נפעם 
הפרחים מדבש נוטפים 
כאלה היו חיי 

השירים הנפלאים 
האביב והפריחה 
הגלים הנשברים 
בין שקיעה לבין זריחה 

היכן אותם ימים 
היכן החלומות 
בדמיוני רק חולפים 
ונשארו רק זיכרונות


שיר לוי - חוף זהב צלצול להורדה