יום שישי, 26 באפריל 2013

תומר מתתיהו - חבקי אותי צלצול להורדה

הזמר הצעיר תומר מתתיהו משחרר את "חבקי אותי", סינגל שלישי מתוך אלבום הבכורה. 

מילים ולחן: אדיר צומי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אביב ועקנין ואלעד עמק.


מילות השיר:

חבקי אותי בזרועותייך
קחי אותי אל תוך חייך 
הושיטי לי את ידך 
ואקח אהבתך ,אהבתך
את שומרת לי את הלב
מרחיקה מכל הכאב 
אצלך מצאתי לי מקלט 
אהבתי את האחת ,את האחת

אני מבטיח לעולם, לא אשקר
אני מבטיח ילדה ,אני חוזר 
לכל מקום שבו אלך, אשמור אהבתך
את לי נדר את כל מילותיי 

פינה חמה אצלי בלב,
השארתי לך כל החיים
כשאת נמצאת פה לידי
אוהב אותך לעולמים ,לעולמים

אני מבטיח לעולם, לא אשקר
אני מבטיח ילדה ,אני חוזר 
לכל מקום שבו אלך, אשמור אהבתך
את לי נדר את כל מילותיי 

אני מבטיח לעולם, לא אשקר
אני מבטיח ילדה ,אני חוזר 
לכל מקום שבו אלך, אשמור אהבתך
את לי נדר את כל מילותיי 
את לי נדר את כל מילותיי....


תומר מתתיהו - חבקי אותי צלצול להורדה