יום שלישי, 9 באפריל 2013

אתי ביטון - לילות בלעדיך צלצול להורדה

אתי ביטון הצעירה משחררת את "לילות בלעדיך" כסינגל נוסף מתוך אלבומה השני עליו היא עובדת בימים אלה.
אחרי שסחפה אותנו עם הלהיט הקצבי "שיר השבוע", אתי ביטון מורידה הילוך ומרגשת עם בלדה חדשה פרי עטו של אופיר כהן.
זהו שיתוף הפעולה השלישי ברציפות של ביטון עם כהן המוכשר ונראה שיש לנו בינגו - שכן הטקסטים והלחנים שלו מתיישבים היטב באוזן עם ההגשה הווקאלית מלאת הנשמה של ביטון בת ה-24.
תוסיפו לכל אלה את העיבוד המוזיקלי המוצלח כתמיד של תמיר צור המוערך ותקבלו שיר שפורט על נימי הרגש הדקים ביותר.
זהו למעשה הסינגל השלישי שיוצא מתוך אלבום הסולו השני של ביטון, מעבר ל"שיר השבוע" קדמה לו גם הבלדה "רק לאמא".
כשיצא אלבום הבכורה שלנו אתי הבהירה כי היא מכוונת גבוה ויודעת שהדרך עוד ארוכה. כיף לנו לשמוע כיצד משיר לשיר היא משתבחת, מתבגרת כאמן ומפלסת את דרכה לשם. 


מילים ולחן: אופיר כהן.
עיבוד והפקה מוזיקלית: תמיר צור.


מילות השיר:

לי קראת ילדונת וכבשת לי את הלב
בכל יום לי אמרת שאותי אתה אוהב
שושנים לי שלחת גם כתר שמת לראשי
ופתאום נעלמת ונותרתי לבדי

בלילות בלעדיך חושבת עליך
ודמעות שוב זולגות מעיניי
מי עכשיו בין ידיך נושקת שפתיך
עזור לי אלוקיי

כה עצוב כאן בבית המיטה ריקה אין לי אוויר
רק תמונה למזכרת נותרה לי על הקיר
השעון מתקתק לו רוצה שתחזור אליי
שתקרא לי ילדונת ואתן לך את חיי

בלילות בלעדייך חושבת עליך
ודמעות שוב זולגות מעיניי
מי עכשיו בין ידייך נושקת שפתיך
עזור לי אלוקיי


אתי ביטון - לילות בלעדיך צלצול להורדה