יום שבת, 30 במרץ 2013

דניאל דרחי - איך זה תופס אותי צלצול להורדה

דניאל דרחי, בוגר העונה הראשונה של "בית ספר למוסיקה" משחרר סינגל ראשון בשם "איך זה תופס אותי", מתוך אלבום הבכורה. 

מילים ולחן: דניאל דרחי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אלון ''מלי וואן'' מלמד. 

מילות השיר:

מתעורר ובבוקר קם
הבחנתי שאת לא לצידי
ומביט בתמונה שמאחור
לוקח מזוודה חוצה תכביש אל המלון
רוצה לומר לך מה את בשבילי
מתי תביני את החצי השני

איך זה תופס אותי איך זה מושך אותי
כל לילה מחדש
איך זה תופס אותי איך זה מושך אותי
חזרי ליבי שלך

מתעורר ובלילה מיוחד
חלמתי שאת לצידי
מרוב מחשבה כאילו את כאן
כמו שראיתי אותך ברגע הראשון
רוצה לומר לך מה את בשבילי
מתי תביני את החצי השני

איך זה תופס אותי
איך זה מושך אותי
כל לילה מחדש
איך זה תופס אותי
איך זה מושך אותי
חזרי ליבי שלך

איך זה תופס אותי
איך זה מושך אותי
כל לילה מחדש
איך זה תופס אותי
איך זה מושך

דניאל דרחי - איך זה תופס אותי צלצול להורדה