יום רביעי, 6 במרץ 2013

יהודה סעדו - יום יום צלצול להורדה

הזמר והיוצר יהודה סעדו משחרר סינגל חדש בשם "יום יום" מתוך אלבומו השני במספר עליו הוא עובד בימים אלה.
שבע שנים אחרי שזכה בעונה השלישית של "כוכב נולד" וארבע שנים אחרי אלבום הבכורה המוצלח שלו, יהודה סעדו נמצא בימים אלו עמוק בעבודה על אלבום סולו שני.
בזמן שעבר מאז ועד היום סעדו התבגר והתגבש מבחינה מוזיקלית, אבל גם טיפח ביחד עם אשתו את הקן המשפחתי המונה שלושה ילדים מתוקים.
עכשיו הוא מוציא את הבלדה "יום יום" אותה כתב והלחין על בחור המאוהב בסתר בבחורה ומחכה לאיתות ממנה על אהבתה. שיר המתיישב מצוין עם אישיותו המופנמת הזוכה להפקה מוזיקלית מושקעת של יעקב למאי.
לשיר הנוכחי קדם הלהיט הקצבי "מול כל העולם" שיצא לפני מעל לחצי שנה. אנחנו מקווים כי השיר הבא של סעדו יגיע מהר יותר בפעם הבאה.
במקביל לעבודה על אלבום השני, סעדו עובד בימים אלו על מופע חדש ביחד עם צוות של שבעה נגנים ובקרוב ייצא לסיבוב ברחבי הארץ עם שירים מאלבום הבכורה וחדשים מזה שבדרך.


מילים ולחן: יהודה סעדו.
עיבוד והפקה מוזיקלית: יעקב למאי.


מילות השיר:

יום יום אני הולך למענך
אל תגידי שאת לא רוצה איתי לעוף
ובשבילך אתן את כל החיים שלי
אל תאמרי לי שאת מוכרחה
אל תגידי שאת עייפה
אל תגידי לי

מתי תביני שאני לא מפחד
ואולי תגידי מה שאני רוצה
יום יום אני עובר מולך ורואה אותך
מחכה שאת תבואי ותחבקי אותי בחום

ואולי אהיה לך מחסה
ואולי תבואי ותראי

איך אני מאושר כשאת איתי 
ושוכח את העולם ברגעים יפים
ואיך שאת תבקשי אתן לך מה שתרצי
אז אל תאמרי לי שאת מוכרחה
אל תגידי שאת עייפה 
אל תגידי לי


יהודה סעדו - יום יום צלצול להורדה