יום שלישי, 11 בפברואר 2014

אייל גולן - צללים של דמותה צלצול להורדה

הזמר הלאומי אייל גולן משחרר סינגל חדש בשם "צללים של דמותה", סינגל שלישי מתוך אלבומו הבא עליו הוא עובד בימים אלו.
אחרי שנוקה מכל אשמה באופן רשמי, אייל גולן חוזר להתרכז במוזיקה ומשחרר שיר חדש בשם "צללים של דמותה", שיר נשמה עצוב ומרגש, שמספר על געגועים לאישה שעזבה אותו.
המוזיקה מרפאת, במיוחד אם אתה זמר, וכך אחת התקופות הקשות בחייו של אייל גולן מסתיימת בבלדת דיכאון חדשה שהוא משחרר מתוך אלבום הסולו החדש שלו וקשה שלא להתרגש למשמע המילים.

מילים ולחן: אופיר כהן.
עיבוד והפקה מוזיקלית: תמיר צור.

מילות השיר:
בעיניה את הכל אני ראיתי כבר
היא החליטה לעזוב לא אמרה דבר
את החיוך שעל פניי היא לקחה איתה
ולאיש אחר נתנה את אהבתה

בתוך ים של מחשבות מסתגר אני
רק רוחות של מלחמה מכים על חלוני
מתבונן בתמונתה בין דמעותיי
אחכה לה שתשוב עד אחרון ימיי

לבד יושב בתוך חדרי עצוב לי וקר
רק מכתב אחד ממנה זה מה שנשאר
זיכרונות שעולים בלילה צללים של דמותה
מי יאמר לאן הלכה לה אהבתי אותה
אהבתי אותה

מנחם שוב את עצמי שהכל גורל
מדבר לאלוקים תן לי קצת מזל
איך נכנעתי למולה כמו חייל בקרב
גם היא כה רחוקה רק אותה אוהב

לבד יושב בתוך חדרי עצוב לי וקר
רק מכתב אחד ממנה זה מה שנשאר
זיכרונות שעולים בלילה צללים של דמותה
מי יאמר לאן הלכה לה אהבתי אותה
אהבתי אותה