יום רביעי, 5 בפברואר 2014

עדיאל ואביבית בר זוהר - חביבי I LOVE YOU צלצול להורדה

עדיאל טיירי משתף פעולה עם אביבית בר זוהר בקליפ לוהט ומושקע לגרסה העברית של הלהיט הבינלאומי "חביבי I Love You".
אחרי שהשיר המקורי "Habibi, I Love You" של אחמד שאווקי השתלט על הרחבות בקיץ האחרון, מגיעים עדיאל ואביבית ומביאים לנו גרסה בעברית לשיר.
יוצאת "האח הגדול" והזמר הצעיר ממושב אחיעזר מכירים מגיל צעיר, דבר שהוביל לשיתוף הפעולה המוזיקלי הנוכחי. בר זוהר כתבה את המילים ביחד על גלעד מסמי ועל העיבוד אחראי שי ראובני. השיר מלווה בקליפ סקסי בבימויו של עוזי ג'ורג' שבו השניים מככבים ומבצעים את השיר בכל מני לוקיישנים רומנטיים.
זהו הסינגל השלישי מתוך אלבום הבכורה של עדיאל טיירי. קדמו לו הלהיט "גנב לך את הלב" והבלדה "פתאום את חוזרת". אלבום הבכורה שלו עתיד לכלול ניחוחות של מוזיקה ערבית אותנטית מתובלים בנגיעות קלות של רוק.



מילים: גלעד מסמי ואביבית בר זוהר.
לחן: אחמד שוואקי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: שי ראובני.

מילות השיר:
HABIBTI I LOVE YOU
I NEED YOU HABIBTI
רק תני לי את היד
HABIBTI I LOVE YOU
I NEED YOU HABIBTI
לא תישארי לבד

זוכר את הרגע הזה כשנפגשנו
זוכר כל דקה ואת מה שלבשנו
את היית יפה בחצאית
הלכת אל הבר ואני סתם לשבת
קלטתי אותך פתאום מסתכלת
עלה לי בראש לכתוב לך להיט

זוכרת אותך מגיע לפתע
זוכרת הכל את כל הקטע
אני נסיכה מהחלומות .
אתה בשבילי האביר שחלמתי
בכל חיי כמוך חיפשתי בין כל האהבות

HABIBI I LOVE YOU
I NEED YOU HABIBI
רק תן לי את היד
HABIBI I LOVE YOU
I NEED YOU HABIBI
אל תשאיר אותי לבד