יום שלישי, 11 בפברואר 2014

קובי פרץ - אהבנו צלצול להורדה

תזמון מושלם עם הולנטיינס דיי שיצוין ברחבי העולם ביום שישי הקרוב (14.2), קובי פרץ משחרר שיר חדש בשם "אהבנו", כסינגל נוסף מתוך אלבומו החדש וה-11 במספר עליו הוא עובד בימים אלה.
זה לא סוד שלצד היותו זמר ים תיכוני גדול, קובי פרץ הוא רומנטיקן בנשמה, וכשהוא משלב בין השניים בבלדה נעימה ומלודית - מתקבל קסם יפהפה.
זה קרה בענק עם "כמה אהבה", קרה גם עם "האחת של חיי" ועם לא מעט בלדות אחרות של המסלסל האהוב, ועכשיו הקסם קורה שוב בשיר החדש שלו "אהבנו" שכתבו והלחינו צ'ולי זכאי ואלי קשת, שגם אמון על ההפקה המוזיקלית הנעימה.
עם השריקה הפותחת המפורסמת שלו, והמקהלה המצטרפת לפזמון הקליט בהמשך השיר, "אהבנו" הוא להיט פוטנציאלי שיש לנו תחושה שנשמע המון בתקופה הקרובה, אז כדאי שתתחילו להתרגל!
זהו הסינגל השישי שקובי פרץ משחרר מתוך אלבום הסולו החדש שלו סה לה וי שייצא במהלך אפריל. מעבר לשיר הנושא, קדמו לו גם "כולם רוצים אהבה", "אני מאמין", "איזה לילה" ו-"קיץ בא",
ב-3 באפריל ישיק קובי את האלבום בהופעה חגיגית באולם רובינא המפואר בתיאטרון "הבימה". ב-22 במאי הוא יופיע בהאנגר 11, וב-7 באוגוסט באמפי תיאטרון אשדוד.

מילים ולחן: אלי קשת וצ'ולי זכאי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אלי קשת.

מילות השיר:

ואת יודעת שאני
פשוט מתגעגע
לחיוכים שלך
ואת נוגעת בתוכי
בלב המשתגע
לחיבוקים שלך

תדעי שאת נולדת בשבילי
תדעי שרק איתך זה אמיתי

אהבנו כל כך את ואני
מי כמוך יודע
מי כמוך מבין אותי
לאן שאלך תמיד את איתי
משהו בך נוגע
משהו בך מדליק אותי

ואת יודעת איך אני
מכור לזרועותייך
לאהבה שלך
ואת גונבת את ליבי
עמוק אל תוך עינייך
לנשמה שלך

תדעי שאת נולדת בישבילי
תדעי שרק איתך זה אמיתי