יום שני, 3 בפברואר 2014

שמעון עוקשי - אהבה של החיים צלצול להורדה

הזמר הצעיר שמעון עוקשי משחרר את "אהבה של החיים", סינגל שביעי מתוך אלבום הבכורה עליו עובד בימים אלה.

מילים: ראובן כרמל.
לחן: יווני.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אלירן אביטל.

מילות השיר:

אמרת שאת חושבת
אולי כדאי ללכת
לשכוח שהיה פה טוב
רגעים של חושך
הרחיקו את האושר
אמרת שכל זה עד לפה

השארי כאן לצידי אל תעזבי
בחלומות שלי את כל הזמן איתי
אה אה אההה

אל תלכי אני רציתי
לתקן מה שעשיתי
לחבק ושוב לומר לך
בעולם אין עוד שניה לך
באמת שבשפתיים ובקול רועד פי שניים
התחננתי לשמיים הדמעות זולגות
כמו מים
לא הקשבת לי והלכת
היית לי אהבה של החיים

ימים שלמים של פחד ובלילות לבד את
מה את עושה שם בלעדיי
אני מתגעגע ברוב הזמן דומע
מי בכלל ישמע זעקתי

השארי כאן לצידי אל תעזבי
בחלומות שלי את כל הזמן איתי
אה אה אההה

אל תלכי אני רציתי
לתקן מה שעשיתי
לחבק ושוב לומר לך
בעולם אין עוד שניה לך
באמת שבשפתיים ובקול רועד פי שניים
התחננתי לשמיים הדמעות זולגות
כמו מים
לא הקשבת לי והלכת
היית לי אהבה של החיים