יום שלישי, 11 בפברואר 2014

חזי להב - מחר צלצול להורדה

רוקד עם אייל גולן, מתנדנד על כדור ההרס עם מיילי סיירוס, פורץ לבנק עם משה איבגי, הכל קורה בקליפ החדש והמדליק של חזי להב לשיר החדש שלו "מחר" שיוצא כסינגל נוסף מתוך אלבום הבכורה עליו הוא עובד בימים אלה.
אחרי שפרץ עם סינגל בכורה בשם "אלף סיבות" שלווה בקליפ אינטראקטיבי בכיכובה של נטלי דדון והוציא אחריו את הבלדה "לידך מתעורר", חזי להב בן ה-27 ממשיך להסתער על תשומת הלב שלנו עם קליפ אנימציה הומוריסטי ועתיר מפורסמים.
השיר "מחר" עוסק במציאות היום יומית השגרתית של כולנו בשנים האחרונות כשיוקר המחייה מכביד על הדור הצעיר ומקשה עליהם ליהנות מהחיים. את המילים והלחן לשיר יצר גילי זכאי, להפקה מוזיקלית של נאור סינואני.
את הקליפ השווה המלווה את השיר שבו תוכלו לראות סלבס מהארץ והמעולם יצר משרד הדיגיטל "רבי אינטראקטיב" ואין ספק שמגיע להם שאפו גדול על ההוצאה לפועל של אחד הקליפים המהנים של השנה האחרונה.
"אנחנו חיים את היום יום שלנו ודוחים כל הזמן את הדברים האמיתיים של החיים", מספר חזי להב על השיר החדש, "לא סתם הסטטיסטיקות מראות כי אנחנו מתחתנים בגיל מאוחר יותר, עוברים דירה בגיל מאוחר יותר ומפחדים לקחת החלטות כמו לקחת משכנתא או התחייבויות שונות. אני בוחר ובורר את החומרים בצורה מאוד ברורה וזה חייב להיות מחובר לעולם שלי". צפו ותיהנו!

מילים ולחן: גילי זכאי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: נאור סינואני.

מילות השיר:

מחר אמצא אישה יהיו לי ילדים
אקח משכנתא כמו כל האנשים
אולי אתחיל ללמוד בפקולטה משפטים
ותקראו לי דוקטור

מחר אזרוק את כל הסיגריות מהתיק
אוכל בריא אמחזר את השקית
אמצא לי עבודה אחכה לחופשים
אקנה בליסינג אוטו

אבל היום תנו לי ליהנות לבלות לגלות
לא רוצה לדאוג משום דבר
אני לא מבקש יותר ממה שיש
תנו לי ליהנות עד סוף הלילה

אז מחר אלך לבנק אסגור את החובות
ארוץ ביום ואשן רק בלילות
אקנה פרחים אבקר את ההורים
ואתקשר לסבתא

מחר אקום מוקדם לפני התרנגול
אהיה בנאדם אשנה הכל
עלם חמודות שמתחיל להיראות
כמו בן שבעים וארבע