יום שלישי, 11 בפברואר 2014

דוד נעים - כותב לך צלצול להורדה

הזמר והיוצר הצעיר דוד נעים משחרר את השיר "כותב לך" כסינגל נוסף מתוך אלבום הבכורה שלו שעתיד לצאת בקרוב.
אחרי שנצנץ בעונה האחרונה של "אייל גולן קורא לך" ואף זכה בתחרות "מסלסלים באקשן" של חריף ובהפקת קליפ לסינגל "רגעים", דוד נעים בן ה-21 ממשיך ומתקדם צעד נוסף אל עבר הגשמת חלום אלבום הסולו הראשון.
עכשיו הוא משחרר בלדת אהבה יפהפייה פרי עטו העונה לשם "כותב לך", כשעל ההפקה המוזיקלית אמון תומר מתנה. דוד מגיע את השיר היטב בקולו החם ומזכיר לנו שוב מדוע אנחנו כל כך אוהבים אותו - מוכשר, נעים וצנוע.
זהו הסינגל החמישי מתוך אלבום הבכורה, כשחוץ מ"רגעים" הוא שחרר עד היום גם את "שוברת ת'לב", "מתגעגע" ו-"עושה לי את היום". האזינו לשיר שממשיך את רצף השירים שיוצאים לקראת יום האהבה הבינלאומי.

מילים ולחן: דוד נעים.
עיבוד והפקה מוזיקלית: תומר מתנה.

מילות השיר:

אני כותב לך נערה עם פנים יפות
זה היופי שרואים רק בחלומות
אני כותב לך שתדעי שהתאהבתי ואולי ארצה להיות
הגבר שיגשים לך משאלות

אהיה אביר על סוס לבן
או מלך שמזמן , ויתר על כתר בלי אהבה
איש עני או איש עשיר שפשוט ישיר לך שיר
וירקום בחום את שברי ליבך.

אני כותב לך נערה עם פנים יפות
זה היופי שרואים רק בחלומות
אני כותב לך שתדעי שהתאהבתי ואולי ארצה להיות
הגבר שיגשים לך משאלות