יום שני, 10 בפברואר 2014

לירון רמתי - שר לך צלצול להורדה

לירון רמתי משחרר שיר חדש בשם "שר לך" מתוך אלבום הבכורה עליו הוא עובד בימים אלה.
עונת הבלדות ממשיכה עם אחת נוספת, הפעם של לירון רמתי, וזה אולי נשמע כאילו אנחנו מתלוננים, אבל אנחנו חותמים על האזנה לבלדות כמו "שר לך" בכל יום כל השנה.
יוצא "כוכב נולד" ו-"מה שקורה באילת VIP" חזר לפני כחודש עם השיר "כשאת בוכה" והזכיר לנו כמה אנחנו אוהבים לשמוע את קולו הייחודי וההגשה הנונשלאנטית שלו. עכשיו הוא עושה זאת שוב עם "שר לך".
מדובר בבלדה נוגה שכתב והלחין אדיר גץ, כשעל ההפקה המוזיקלית הנעימה אמון תמיר צור, למרות שהוא חתום על מעל לחמישים אחוז מהשירים שיוצאים במוזיקה הים תיכונית בשנים האחרונות, מצליח לפצח את הקוד הגנטי של כל שיר בצורה מרשימה.
זהו הסינגל השישי במספר מתוך אלבום הסולו הראשון של לירון רמתי. חוץ מ"כשאת בוכה" הוא הוציא גם את "שתאהב אותי בחזרה", "אפילו רק הלילה", "אנצח איתך" והחידוש לשיר "זר בעולם" השייך במקור לזמר גידי שמור.

מילים ולחן: אדיר גץ.
עיבוד והפקה מוזיקלית: תמיר צור.

מילות השיר:

כשאת דומעת אני שקוע
בעצמי ולא מבין מדוע
איך היה לנו לילה משגע ובוקר מייגע
בואי תספרי לי מה בליבך

אולי זה הוא שבגללו את שוב בוכה
ואני עוד סתם משכיח בשביל לראות אותך שמחה

אני שר לך בתקווה שתחזרי
בתקווה שתזכרי את עברנו המופלא שלי ושלך
אני שר לך בתקווה שתתרגשי
בתקווה שתמצאי את האושר המושלם שהיה לי ולך

כשאת פוגעת בי אני מוותר לך
כי אולי זה אמיתי ואת מאוהבת
כשרע לך אני כאן בשבילך
ואת שם בשבילו יפה ומושפלת כמו תמיד