יום שלישי, 11 בפברואר 2014

ליאור נרקיס - נדירה צלצול להורדה

ליאור נרקיס חוזר לעשות לנו שמח עם "נדירה", סינגל נוסף מתוך אלבומו החדש וה-14 במספר.
אחרי הפוגה מוזיקלית עם "רבנו שעות" הנוגה, המסלסל האהוב ליאור נרקיס חוזר לקצב ובגדול עם שיר חדש, כייפי וסוחף במיוחד.
את "נדירה" כתב רמי לב, ללחן של עדי לאון, והפקה מוזיקלית חפלתית של יעקב למאי. נרקיס משלים עם הגשה אנרגטית כמו שרק הוא יודע וכך נוצר לנו שיר המסיבות האולטימטיבי של החורף.
זהו הסינגל השישי במספר של הזמר האהוב מתוך אלבומו הבא. מעבר ל"רבנו שעות", קדמו לו גם הלהיטים "אז יאללה", "עמליה", "תביני", וגם דואט השנה "מול כל העולם" בו שיתף פעולה עם משה פרץ.
לאחרונה שב ליאור נרקיס עם אשתו ספיר מחופשה מפנקת ברחבי ארצות הברית ועכשיו הוא חוזר להופעות במסגרת הסיבוב החורפי שלו: ב-13.2 הוא יופיע במשכן לאומניות הבמה בבאר שבע, וב-27.3 באודיטריום חיפה.

מילים: רמי לב.
לחן: עדי לאון.
עיבוד והפקה מוזיקלית: יעקב למאי.

מילות השיר:

מה קורה הלילה
מי עוד לא אמר לך
שאת יפה, מתוקה
אש בלב את מדליקה
עוד שנייה אני פה מתעלף מאהבה
בואי אלי, בלי מילים
את עושה לי פרפרים
אני אומר לך את משהו מיוחד

נדירה, מושלמת
כל החברים שלי עכשיו בסרט
כי את מביטה אלי רק אלי
אז תני לי את הלילה, אתן לך את חיי

את עושה עיניים
מתחבר אלייך
זה אני וזו את
קחי אותי רק במבט
לא צריך יותר עוד שום דבר כשיש אותך
תיזהר, כולם אומרים
שילכו הקנאים
לי לא אכפת כי את משהו מיוחד

נדירה, מושלמת...