יום שלישי, 18 בפברואר 2014

משה פרץ - אם זאת מלחמה צלצול להורדה

הזמר והיוצר האהוב משה פרץ משחרר שיר חדש בשם "אם זאת מלחמה" כסינגל בכורה מתוך אלבומו החדש והשביעי במספר עליו הוא עובד בימים אלה.
"אם זאת מלחמה" מגיע אלינו חצי שנה אחרי אלבומו המצליח כל המילים השמחות של הזמר והיוצר האהוב והפעם הוא חוזר לשתף פעולה עם נעם חורב ולורן בנג'מין, היוצרים שחתומים על ההצלחה הגדולה של הבלדה הרומנטית "הראשונה" מאותו אלבום.
השיר עוסק בקושי, אולי זוגי, ובכוחה הגדול של האהבה לשמור על האדם שפוי ולהתגבר על כל המכשולים. יעקב למאי תפר כאן עיבוד סוחף ורוקיסטי שהולך ומהגבר עם הדרמה הקיימת הטקסט.

מילים: נעם חורב.
לחן: לורן בנג'מין.
עיבוד והפקה מוזיקלית: יעקב למאי.

מילות השיר:

אם זאת מלחמה
אני לא נבהל.
אני כבר לא, אומר חבל
על הזמן המבוזבז
שלא הצלחתי להחזיר.
כבר נגעתי, השתגעתי ושילמתי את המחיר.

אם זאת מלחמה
אני לא נרגע, יש בי איזה דחף
משוגע, להיות פתאום שפוי
ולא לסמוך על המזל
ולאהוב אותך יותר
אם יש דבר כזה בכלל.

אם זאת מלחמה תהיה בצד שלי
את יודעת אני מת, מת מפחד מעצמי
יותר אנ'לא מוותר יותר אנ'לא בורח
אם זאת מלחמה
אז רק איתך אני עוד, אני עוד אנצח.

אם זאת מלחמה ,אני לא נזהר
כל מה שהתחיל עכשיו נגמר
אורות דולקים ,וזיקוקים
שהיו סביבי בחדר
ומה נשאר פה ,רק אני ,רק אני
וזה בסדר

אם זאת מלחמה תהיה בצד שלי
את יודעת אני מת, מת מפחד מעצמי
יותר אנ'לא מוותר יותר אנ'לא בורח
אם זאת מלחמה
אז רק איתך אני עוד ,אני עוד אנצח.

ואם זאת מלחמה, אני בצד שלך
בואי לא נעשה את זה כל כך מסובך
ואם זאת מלחמה, יותר אני לא בורח
ורק איתך,כן רק איתך,אני עוד אנצח

אם זאת מלחמה תהיה בצד שלי ....