יום רביעי, 30 בינואר 2013

לירן טל - בחרתי בך צלצול להורדה

הזמר האהוב לירן טל משחרר שיר חדש בשם "בחרתי בך" כסינגל נוסף מתוך אלבומו החדש לקראת השקת מופע חדש ביום האהבה הבינלאומי.
לירן טל עתיד לשחרר את אלבומו החדש והרביעי במספר במהלך החודש הבא, אבל עוד לפני כן הוא נותן לנו סיבה נוספת לצפות לו בדמות בלדה רומנטית חדשה.
אחרי שהוא סחף את כולנו בגל הנוסטלגיה עם מחרוזת חלפו ימיי, יוצא השיר "בחרתי בך" אותה כתב אלון צדוק, ללחן של אריק זנתי להפקה מוזיקלית שלו ביחד עם ציקי זנתי.
ההגשה הווקאלית של טל בן ה-35 איכותית כתמיד. הוא נשוי באושר ואב לשתי בנות מקסימות, כך ששומעים שכשהוא שר על אהבה, הוא מתכוון לכל מילה. אין ספק שיש לנו כאן בלדה רומנטית סוחפת במיוחד שמתאימה במיוחד לאווירה החגיגית של יום האהבה הבינלאומי שייערך ב-14 בפברואר.
המופע החדש שלו הנושא את השם "מסע אל העבר" ייערך באותו היום בדיוק באולם הפדרציה הצמוד להאנגר 11 התל אביבי. במופע לירן ייבצע את מיטב להיטיו, לצד קלאסיקות נוסטלגיות ותהיו בטוחים שמינון השירים הרומנטיים יהיה גבוה במיוחד - אל תפספסו! 


מילים: אלון צדוק.
לחן: אריק זנתי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אריק וציקי זנתי.


מילות השיר:

אני נמס בזרועותייך כמו חלב הנר 
רוצה כל בוקר לצידך להתעורר ללטף אותך ברוך 
להרגיש שאת מתרגשת ולדעת באמת כמה שאותי את אוהבת 

בחרתי בך כך רוצה הלב 
בחרתי בך אותך אני אוהב 
וזה לא במקרה אלוהים מכוון כל מה שקורה 

אוסף את שערך שעף לו ברוח 
הלב לא משקר איתך אני בטוח 
מנשק אותך ברוך להרגיש שאת מתרגשת 
ולדעת באמת כמה שאותי את אוהבת 

בחרתי בך כך רוצה הלב 
בחרתי בך אותך אני אוהב 
וזה לא במקרה אלוהים מכוון כל מה שקורה

קצת פוחדת אבל אוהבת 
קחי לך את הזמן אבוא עד אליך 
את שומעת ויודעת 
שאני...



לירן טל - בחרתי בך צלצול להורדה