יום רביעי, 30 בינואר 2013

מאור אשוואל - בלעדייך צלצול להורדה

מאור אשוואל משחרר שיר חדש בשם "בלעדייך" מתוך אלבום הבכורה עליו הוא עובד בימים אלה.
העונה השלישית של "אייל גולן קורא לך" בעיצומה והנה מגיע אלינו סינגל נוסף של זוכה העונה הקודמת מאור אשוואל.
אחרי הבלדה הרומנטית "בכל עולם האהבה" ולהיט הרטרו "רק תבקשי", המסלסל בן ה-21 ממושב אחיעזר ממשיך לעבוד במרץ על אלבום הבכורה שלו בצמוד עם הזמר הלאומי אייל גולן.
הפעם הוא מרגש במיוחד עם הבלדה "בלעדייך" שעובדת היטב על המאזין וגורמת לו להישאב אל עולמו של המספר רגע אחרי שאהובתו עזבה והותירה אחריה לב שבור.
את המילים לשיר החורפי בעל הנגיעות השנסוניות הצרפתיות כתב איציק שמלי ביחד עם אלי קשת שגם הלחין והפיק את השיר מוזיקלית.
מעבר לעבודה על אלבום הבכורה שלו, מאור מתארח בסיבוב ההופעות הנוכחי של אייל גולן וב-2.2 יופיע עימו בהאנגר 11, תל אביב. 


מילים: איציק שמלי ואלי קשת.
לחן: אלי קשת.
(מעבר מוסיקלי מתוך je suis malade לחן : alice donadel). 
עיבוד והפקה מוזיקלית: אלי קשת.


מילות השיר:

כשאת לא כאן 
בשבילי זה כאילו הגיע סוף העולם. 
כשאת לא כאן 
הקירות ערומים מאותן התמונות שאינן
את הלכת לי מה נשאר כאן זיכרון 
כשהלכת עזב איתך ההיגיון.. 

והלבד הזה שונה לי 
הלואי שזה יפסיק לכאוב 
בילעדייך לא יכול להרגיש 
את בשבילי הכל 
הלבד הזה שונה לי 
הלואי שזה יפסיק לכאוב 
בילעדייך אין את מי לאהוב.. 

את ואני זה סיפור אהבה 
שנכתב לנו ממרומים 
אל תיכאבי אם היו פעמים שפגעתי כמו ילד תמים. 
כשהלכת לך מה נישאר כאן זיכרון 
כשהלכת עזב איתך ההיגיון....

והלבד הזה שונה לי......


מאור אשוואל - בלעדייך צלצול להורדה