יום חמישי, 24 בינואר 2013

חיים דדון - אל תלכי צלצול להורדה

המסלסל הצעיר חיים דדון משחרר שיר חדש בשם "אל תלכי" מתוך אלבום בכורה עליו הוא עובד בימים אלה.
חיים דדון בן ה-23 מטבריה כבר סומן כאחת הזמרים הצעירים המבטיחים בדור הצעיר של המוזיקה הים תיכונית ובשיר החדש שלו הוא מזכיר לנו מדוע.
"אל תלכי" הוא בלדה סוחפת ומרגשת על הפחד מאובדן האהבה והתלותיות של בן זוג אחד באחר.
את המילים והלחן לשיר יצרו צ'ולי זכאי ו-אלי קשת, כשהאחרון אמון גם על ההפקה המוזיקלית המוקפדת והמתוזמרת היטב. לצד כל אלה דדון עצמו מגיש את השיר היטב בדרמה המתבקשת וכך נוצר לנו כאן שיר עוצמתי וגדול מהחיים.
זהו הסינגל הרביעי במספר שדדון משחרר מתוך אלבום הבכורה. קדמו לו הלהיטים "אין כמוך", "באתי" ו-"רומנטיקן". לנו נשמע שהוא בהחלט בדרך הנכונה! 


מילים ולחן: צ'ולי זכאי ואלי קשת.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אלי קשת.


מילות השיר:

ראיתי כל הערב
שאת כבר לא מחייכת
ראיתי את הכל בתוך ענייך
הייתי שם ובלעדייך
עוד רגע את הולכת
את אמרת שזה בסדר
חשבת שאסתדר כאן לבדי
הבטחת שאת רק שלי

אל תלכי אל תשברי את הלב שלי
כמה רציתי אותך איתי
אין לי אוויר בלעדייך
אם תלכי ים של דמעות ישטפו אותי
אם את שומעת אז תחזרי
מבקש רק אלייך

שתיקה ואת בדלת
נשאר פה רק השקט
צחוקך כבר לא עוטף את עולמי
חשבתי שתשארי
את מי את מחבקת
מי איתך כשאת פוחדת
מי מרגש אותך יותר ממני
למי את מחייכת


חיים דדון - אל תלכי צלצול להורדה