יום חמישי, 31 בינואר 2013

שמעון עוקשי - תהיי שלי צלצול להורדה

הזמר הצעיר שמעון עוקשי משחרר את "תהיי שלי", סינגל נוסף מתוך אלבום הבכורה עליו עובד בימים אלה.

מילים: מאיר אשר בנישתי.
לחן: אלג'יראי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: ציקי זנתי.


מילות השיר:

היא לא יודעת כמה זמן
אני חולם להיות חתן
רוצה לומר את המילה 
ולא יוצא לי משום מה

אז מה יהיה אז מה יהיה 
אומר לה מול כולם אני נשבע
אז מה יהיה אז מה יהיה 
תהיי לי לאישה לעולם,היה רק שלך

אל תחכה תאמר את זה ..סה לה וי לה לה לה לה
אל תחכה תאמר את זה .. תהיי שלי לה לה לה 

איך הסתבך לי המצב 
ושוב ביקרתי את הרב
אמר שאין מה לחכות 
ושצריך כבר לנסות

אז מה יהיה אז מה יהיה 
אומר לה מול כולם אני נשבע
אז מה יהיה אז מה יהיה 
תהיי לי לאישה לעולם,היה רק שלך

אל תחכה תאמר את זה ..סה לה וי לה לה לה לה
אל תחכה תאמר את זה .. תהיי שלי לה לה לה 

כן היא אחת ויחידה אומר את זה חיכיתי מספיק
התנשאי לי אהובה תגידי כן היה שלך שלך לתמיד

אל תחכה....


שמעון עוקשי - תהיי שלי צלצול להורדה

רק ב- מיזטון - צלצולים להורדה