יום חמישי, 24 בינואר 2013

מידד טסה - מלמעלה צלצול להורדה

הזמר הים תיכוני-דתי מידד טסה משחרר סינגל וקליפ חדש בשם "מלמעלה" מתוך אלבומו השמיני עליו הוא עובד בימים אלה.
הזמר הצעיר ממשיך לשמור על מעמדו כאחד הקולות המובילים בזמר הים תיכוני-מסורתי עם סינגל שלישי מתוך אלבוםן אולפן חדש.
הפעם מדובר בשיר אמוני סוחף במיוחד בשם "מלמעלה" שמתאים לנו בול עם אווירת סוף השבוע והשבת המתקרבת.
את המילים, הלחן וההפקה המוזיקלית לשיר הכייפי הזה יצר אלי אסרף, וכמו תמיד, מידד מגיש אותו בקולו הצלול והנעים. את השיר מלווה קליפ שצולם במהלך הקלטת השיר באולפן ובוים על ידי אביעד גיל.
לשיר הנוכחי קדמו הבלדה המסורתית "נשמה" והשיר הקצבי "אני ומלכי" שגם הוא זכה לקליפ משלו.
מידד טסה רק בן 19 ובחודשים הקרובים עתיד להוציא את אלבומו השמיני - הספק מדהים לכל הדעות. יופי! 


מילים ולחן: אלי אסרף.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אלי אסרף.


מילות השיר:

רק אתה יודע את הנפש שלי
רק אתה מכיר אותי
עליך אני סומך
יום וליל מברך
אבא תאיר לי ת'דרך
אור ...

מלמעלה אתה האור שלי אתה מאיר דרכי
מלמעלה שומר עלי בתבונה נאזר בגבורה
תן בי את הכוח הלאה
בלעדיך אני בשר ודם בגוף שמיותם
אתה לי האור בעולם

רק אתה יודע אם יש בי כאב
רק אתה אותי אוהב
בחום את גופי עוטף וברוך מלטף
אבא תאיר לי ת'דרך
אור ...

מלמעלה אתה האור שלי אתה מאיר דרכי
מלמעלה שומר עלי בתבונה נאזר בגבורה
תן בי את הכוח הלאה
בלעדיך אני בשר ודם בגוף שמיותם
אתה לי האור בעולם

מלמעלה אתה שומר עלי
אתה שומר עלי ...


מידד טסה - מלמעלה צלצול להורדה