יום שני, 28 בינואר 2013

שימי ובן אל תבורי - להעניק לך אהבה צלצול להורדה

איזה כיף: שימי תבורי משתף פעולה עם בנו בן אל תבורי וביחד הם מוציאים את "להעניק לך אהבה", דואט רומנטי עוצמתי שעתיד להיכלל באלבומו השני של בן אל.
בניגוד לאבות אחרים בתעשיית המוזיקה הים תיכונית, שימי תבורי מפרגן ובגדול לבן שלו בן אל תבורי. בצדק גמור לדעתינו כי השיר החדש שהוא כתב והלחין הוא פשוט בלדה ים תיכונית סוחפת במיוחד.
"כשכתבתי את השיר לא חשבתי על דואט, רציתי לכתוב לאבא", מספר בן אל. "ידוע שהוא פרפקציוניסט לא קטן ובררן גדול והתחלתי לעבור על חומרים ישנים שלו כדי להבין למה הוא יתחבר, תוך הבנה שהמוסיקה החליפה פנים וחייבים לשלב אלמנטים עדכניים".
"כשבן אל הביא לי את הסקיצה הייתי המום מהיכולת הביצועית שלו והטקסט שנכתב בקפידה כמו שאני אוהב...", מספר שימי את הצד שלו בסיפור. "אחרי הקלטת הסקיצה הראשונה הרגשתי שמשהו חסר שהשיר ערום וברק רוני המעבד הציע שננסה דואט".
"כבוד הוא לי", מסכם בן אל שהוא זמר לא פראייר בזכות עצמו, "שאבא מבצע יצירה שלי ושזה בדואט, אין מאושר ממני". התוצאה המוגמרת לפניכם, שימי ובן אל מפליאים בקולם וביחד עם העיבוד המתוזמר היטב של ברק רוני, נוצר כאן שיר רומנטי ומרגש בעל פוטנציאל גדול להשתלט על הרדיו.
"להעניק לך אהבה" הוא הסינגל השישי שיוצא מתוך אלבום האולפן הבא של בן אל עתיד לצאת בסביבות פסח. קדמו לו השיר "אבאל'ה" אותו הקדיש הזמר הצעיר לאבא שימי וגם הלהיטים "עיניים שלי", "מכור לנשיקות", "הלב שלי" ו-"אהובה שלי". 


מילים ולחן: בן אל תבורי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: ברק רוני.

מילות השיר:

חשבתי שהכל יהיה בסדר, איתך זה לא נגמר אין סוף לאהבה.
אבל פתאום אמרת שאת עוזבת, הכל פתאום קפא ספרי לי מה קרה.

תמיד חשבתי שאני כלכך בסדר.
אומר לך כל הזמן אני אוהב אותך
וכשפתאום צעקת עכשיו..
אני עוזבת אותך 
רק רציתי להעניק לך אהבה .

רציתי רק איתך לחיות כמו מלך, להעניק לך אהבה להיות לך התרופה.
לגרום לך לחייך כשאת כועסת, לא משנה כבר מה קרה אני איתך כאן אהובה .


שימי ובן אל תבורי - להעניק לך אהבה צלצול להורדה

רק ב- מיזטון - צלצולים להורדה