יום ראשון, 27 בינואר 2013

אתי ביטון - שיר השבוע צלצול להורדה


כוכבת הצעירה אתי ביטון פותחת לנו את השבוע עם "שיר השבוע", סינגל חדש מתוך אלבומה החדש עליו היא עובדת בימים אלו. אחרי שריגשה אותנו עם הבלדה "רק לאמא", אתי ביטון הצעירה מעלה הילוך בשיר שני מתוך אלבום הסולו השני שלה. עם מילים כמו "ביום ראשון אני עובדת, ביום שני אני לומדת, בחמישי אני רוקדת ובשבת אני שלך", מדובר בשיר קופצני וכייפי במיוחד שהזמרת הצעירה מגישה בהמון חן וכישרון. את "שיר השבוע" כתב לביטון הזמר והיוצר הפורה אופיר כהן, ללחן משותף לו ביחד עם ערן כרמי, כשעל ההפקה המוזיקלית אמון תמיר צורהזמרת הבאר שבעית בת ה-23 הביאה עימה את בשורת הפופ הערבי ונשמע שהיא ממשיכה להתפתח ולהשתכלל בכל שיר מחדש.
מילים: אופיר כהן
לחן: אופיר כהן, ערן כרמי
עיבוד והפקה מוסיקלית: תמיר צור

מילות השיר:

שוב אתה מתגעגע, מתקשר בכל שנייה
?נו מתי אוכל לפגוש אותך לכוס קפה
אל תחשוב שאני מתחמקת לי תמיד אותה תשובה
תחכה טיפה בסבלנות לאהבה

ביום ראשון אני עובדת
ביום שני אני לומדת 
בחמישי אני רוקדת
ובשבת אני שלך

לי פרחים אתה שולח ולוחש לי משפטים
בחורה יפה כמוך רואים רק בסרטים
אל תחשוב שאני מתחמקת לא הייתי בסביבה
תחכה טיפה בסבלנות לאהבה

ביום ראשון אני עובדת
ביום שני אני לומדת 
בחמישי אני רוקדת
ובשבת אני שלך