יום רביעי, 23 בינואר 2013

תמר יהלומי - פחדים צלצול להורדה

הזמרת הצעירה תמר יהלומי משחררת את "פחדים", סינגל חדש לקראת אלבום בכורה.
אחרי ששיתפה פעולה עם מושיק עפיה בדואט הסוחף "בסוף הדרך", ממשיכה יוצאת "כוכב נולד" את הרומן עם המוזיקה היוונית בסינגל חדש.
היוצר היווני המוערך קיריאקוס פאפאדופולוס שזיהה את יכולותיה הזמין אותה לביקור באולפן ההקלטות שלו ביוון וביחד עם הכותב המוערך יוסי גיספן נוצר השיר "פחדים".
מדובר בשיר תפילה על הרצון של זמרת בתחילת דרכה ללכת אחר חלומה בכל הכוח ולממש אותו. זהו למעשה קאבר ללהיט יווני מצליח של הזמרת היווניה המצליחה פאולה.
הקליפ שיוצא עם השיר בוים על ידי נדב אור קאופמן ומתעד את ביקורם של תמר יהלומי ויוסי גיספן ביוון וכמובן את תהליך הקלטת השיר.
יהלומי בת ה-18 משרתת בימים אלו בחיל החינוך ובמקביל עובדת על אלבום הבכורה שלה שיהיה כולו בניחוח יווני. את השיר היא עתידה לבצע לראשונה בלייב במופע מחווה לפועלו של קיריאקוס פאפאדופולוס שעתיד להיערך ב-31.1 בהאנגר 11, תל אביב. 


מילים: יוסי גיספן.
לחן: קיריאקוס פאפאדופולוס.
עיבוד והפקה מוזיקלית: קיריאקוס פאפאדופולוס.


מילות השיר:

אני נוגעת בחיים, בדרך מיוחדת
לרגע גם אני רוצה, רגע אחר פוחדת
בשושנת האהבה, אלף קוצים של אכזבה
מי שקטף אותה נדקר

תן לי לגלות רק את הטוב, לחיות בלי פחד לאהוב
רוצה לטרוף את החיים, לגעת בכל הצבעים 
עמוק בפנים הלב אומר, מכל דבר להיזהר
אבל אני לא אוותר, עד שהפחד ישתחרר

עיניים מדברות בדבש, כמו קוראות ללכת
ומציירות אביב חדש, אליו אני נמשכת
רוצה לחיות את חלומי ולהשכיח מעצמי 
את פרץ הפחדים שבי

תן לי לגלות רק את הטוב, לחיות בלי פחד לאהוב
רוצה לטרוף את החיים, לגעת בכל הצבעים 
עמוק בפנים הלב אומר, מכל דבר להיזהר
אבל אני לא אוותר, עד שהפחד ישתחרר


תמר יהלומי - פחדים צלצול להורדה