יום ראשון, 13 בינואר 2013

רובי לוי - לא מוותר צלצול להורדה

הזמר רובי לוי משחרר סינגל חדש בשם "לא מוותר", לקראת צאת אלבומם אולפן חדש.
אחרי ההצלחה המחודשת האדירה לה זכתה בשנה האחרונה הבלדה "מלאת אהבה", רובי לוי מוציא סינגל לקראת אלבום סולו חדש.
הפעם הוא מעלה הילוך עם שיר קצבי וסוחף בניחוח של פעם בשם "לא מוותר" שכתבה לו ארלט ספדיה, ללחן של אריק זנטי והפקה מוזיקלית מהודקת של ברק רוני.
אחרי מעל לעשרים שנה בתעשיית המוזיקה, רובי לוי בן ה-43 זוכה לחיבוק גדול בתעשייה הים תיכונית וקיימת ציפייה גדולה לאלבום החדש שלו.
אלבום הבכורה שלו, "מת לחבק אותך", יצא בתחילת העשור הקודם ואחרי שנים בהם פעל כחלק מהצמד רובי וזרח שבמסגרתו שיתף פעולה עם הזמר זרח יוסף, רובי לוי חזר לפעול באופן עצמאי בשנים האחרונות ואלבום החדש נראה קרוב מתמיד. 

מילים:ארלט ספדיה.
לחן: אריק זנתי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: ברק רוני.

מילות השיר:

כשאת כאן לצידי אני שוכח
את כל הדאגות של החיים
את כולי הלב שלך לוקח
לים של חלומות כל כך יפים
לי זה לא יקרה תמיד חשבתי
כי הלב שלי בנוי למשחקים
אבל כשאת הגעת איך התאהבתי
איתך אני נוגע בשחקים

לא מוותר עלייך
כי את בתוך גופי
אוהב אותך ימים וגם לילות
לא מוותר עלייך
את האישה שלי
לאהבה שלנו אין גבולות

את כל האהבה שאת נותנת
אני אוסף אל תוך חדרי ליבי
כי רק איתך נפשי מוצאת משענת
כשמכשולים עומדים לי בדרכי
לי זה לא יקרה תמיד חשבתי
כי הלב שלי בנוי למשחקים
אבל כשאת הגעת איך התאהבתי
איתך אני נוגע בשחקים

לא מוותר עלייך...

לי זה לא יקרה תמיד חשבתי
כי הלב שלי בנוי למשחקים
אבל כשאת הגעת איך התאהבתי
איתך אני נוגע בשחקים

לא מוותר עלייך...


רובי לוי - לא מוותר צלצול להורדה