יום רביעי, 23 בינואר 2013

שיר לוי - יושב לבדי צלצול להורדה

שיר לוי משחרר את "יושב לבדי", סינגל נוסף מתוך אלבומו החדש עליו הוא עובד בימים אלו.
המסלסל האהוב וכוכב "חי בלה לה לנד" שיר לוי ממשיך להנעים לנו את החורף בשירים נעימים ומרגשים ובקולו החם והמחוספס.
אחרי הלהיט הקצבי והקליט "אמרי לי כן", מגיע "יושב לבדי", שיר יפהפה שמתהדר במילים ולחן מרגשים של יוסי בן דוד והפקה מוזיקלית מוקפדת של אבי גוטמן.
בימים אלו מככב לוי בעונה השנייה של "חי בלה לה לנד" וכיף לראות אותו הולך ונפתח מפרק לפרק ולהיחשף לאישיותו הכובשת, במקביל הוא מוציא שירים איכותיים מתוך אלבומו הרביעי עליו הוא עובד.
"יושב לבדי" הוא הסינגל השישי שיוצא מתוכו, מעבר ל"אמרי לי כן", קדמו לו גם הלהיטים "מי שאוהב יודע", "בורח מהכול", "באתי לכאן" ו-"אהבה הורסת".
ב-18 בפברואר ישיק המסלסל האהוב מופע חדש וחגיגי במועדון הרדינג 3 בתל אביב, ולצד שירים חדשים ולהיטים מאלבומיו הקודמים הוא אף יארח את חברתו הטובה מלה לה לנד שרית אביטן. מומלץ! 


מילים ולחן: יוסי בן דוד.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אבי גוטמן.


מילות השיר:

אני עוד זוכר את היום הראשון שאלייך הגעתי 
בעינייך ראיתי את האושר מגיע אליי 
ופתאום העולם השתנה את נהיית לי כל כך משונה 
כן רוצה , לא רוצה , מבולבלת ילדה ואותי משאירה מאחור

אני יושב לבדי ושואל מה איתי 
למה כך תוותרי על שנינו, חזרי 
אני בא והולך אל תפני לי גבך 
בגללך בחיי אני שוב מסתבך 

הלילה יורד והאור בחלון מספרים את חייך 
את לבד ,לא לבד או עם מישהו שהגיע עכשיו 
ופתאום העולם השתנה 
את נהיית לי כל כך משונה 
כן רוצה לא רוצה מבולבלת ילדה 
ואותי משאירה מאחור 

אני יושב לבדי ושואל מה איתי 
למה כך תוותרי על שנינו, חזרי 
אני בא והולך אל תפני לי גבך 
בגללך בחיי אני שוב מסתבך 


שיר לוי - יושב לבדי צלצול להורדה