יום חמישי, 31 בינואר 2013

רועי מאנה ונתנאל פרי - הראי לי את פנייך צלצול להורדה

הזמרים הצעירים רועי מאנה ו-נתנאל פרי משתפים פעולה בדואט חדש בשם "הראי לי את פנייך".
הזמרים רועי ונתנאל הם קודם כל חברים טובים. השניים החליטו לשתף פעולה ונכנסו לאולפן ההקלטות של אבי גוטמן עם טקסט שכתב היוצר המוערך יוסי בן דוד.
הם יצאו משם עם דואט מרשים, בלדה רומנטית בשם "הראי לי את פנייך" שמתהדרת במילים של בן דוד, לחן של אנטוניס ורטיס היווני והפקה מוזיקלית של גוטמן.
זהו למעשה הסינגל השלישי שיוצא מתוך אלבום הבכורה של מאנה והשישי במספר מאלבומו של פרי.
רועי מאנה, אחיינו של איש העסקים רוני מאנה ובנו של איש העסקים שמעון מאנה, בחר שלא ללכת במסלול העסקי המשפחתי, אלא בעקבות אהבת ליבו – המוזיקה. נתנאל פרי הוא בנו של הזמר יאניס ירויאניס וגדל על טהרת המוזיקה היוונית.
ביחד הם מביאים לכם את אחד השירים היפים ומחממי הלב של החורף הנוכחי. האזינו לו! 


מילים: יוסי בן דוד.
לחן : ANTONIS VARTHIS.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אבי גוטמן.


מילות השיר:

כשנפגשנו אנחנו התאהבנו
כמה חשבנו 
לעולם האושר בנו 
הכל נהיה שונה
עולם משתנה 
כמו שיר רחוב
כולם הלכו ונשארתי לי לבד 
מה לא עשינו 
שנחייה לנו ביחד 
זה לא משנה 
העולם רוצה 
בדרך של מכאוב 
זה לא משנה 
הגורל נותן לבכי לפרוץ

הראי לי את פנייך 
תגידי לי לבוא 
הולך לי אחרייך 
מכאן משם לפה 
כמו ילד מבולבל 
קורא לך 
אל תלכי עייף
ולא יכול 

אותי סוחפת 
כמו היום בסערה 
נשמתי נרגשת 
ולב מחסיר פעימה 
נדלקתי כמו נר 
כמו לפיד בוער 
מיופייך הזוהר 
משאלותייך הגשמתי בשבילך
ובעינייך 
האור עלי דולק 
לאהבתך צמא אין לי מענה 
אלוקים ענה 

לאהבתך צמא אין לי מענה 
אלוקים ענה

הראי לי את פנייך .


רועי מאנה ונתנאל פרי - הראי לי את פנייך צלצול להורדה