יום חמישי, 31 בינואר 2013

זוהר גהא - אין גבולות ליצירה צלצול להורדה

הזמר והיוצר המוכשר זוהר גהא משחרר שיר חדש בשם "אין גבולות ליצירה" מתוך אלבום הבכורה עליו הוא עובד בימים אלו.
זוהר גהא ממשיך להיות סמן של איכות בדור הצעיר של האמנים הים תיכוניים ומשיר לשיר מתגלה האישיות המוזיקלית המרגשת שלו.
הזמר בן ה-23 מקריית עקרון מקפיד ליצור לעצמו את חומריו והפעם הוא מרשים עם בלדת אהבה חורפית עדינה ומלטפת שתכבוש אתכם כבר מהאזנה ראשונה.
ראוי גם לציין את ההפקה המוזיקלית הנהדרת של צפריר יפרח שהפליא להרכיש לשיר חליפה עיבודית חורפית ורומנטית המבליטה את קולו של גהא - כל הכבוד!
זהו הסינגל הרביעי שזוהר משחרר מתוך אלבום הבכורה שלו שישא את שם הסינגל הנוכחי. קדמו לו השירים "אולי", "לומר לך שאת" ו-"לא יכול בלעדיך".
פנו לעצמכם שלוש וחצי דקות, הגבירו את הווליום, עצמו עיניים ולא תצטערו! 


מילים ולחן: זוהר גהא.
עיבוד והפקה מוזיקלית: צפריר יפרח.


מילות השיר:

את בשבילי הכוח התקווה את לי המחר 
את לי כתף תומכת ברגעים כשאני נשבר
לא חסר לי דבר אני מאושר 
גם ברגעים שקצת קשה אני לא מוותר
ואם תלכי ממני לזרועות של אדם אחר 
אני אתפורר לאט

את, את הדרך שלי לשירה, לצידך אין גבולות ליצירה 
בלעדייך כולם לא מסתדר
את, את עולם שמלא בצבעים, בזכותך לי שווים החיים 
וכשאת לא כאן כל שניה פשוט מיותרת

תקופה קשה עברתי הייתי כל כך לבד 
כל האור בחיי נעלם כמעט אך הכל השתנה מאז שהגעת 


זוהר גהא - אין גבולות ליצירה צלצול להורדה