יום שני, 28 בינואר 2013

עומר אדם - כמו בימים צלצול להורדה

עומר אדם משחרר שיר חדש בשם "כמו בימים" מתוך אלבומו החדש עליו הוא עובד בימים אלה.
מתוך משבר יוצאים השירים הכי יפים. תקשיבו לשיר החדש של עומר אדם שעוסק בבחור שנלחם על האהבה שלו ותפנימו זאת היטב.
המסלסל האהוב מביא לנו אותה בבלדה שורטת ומרגשת במיוחד שכתב רותם כהן, ללחן של אליאב מועלם ו-דורון אלימלך, שגם אחראי על ההפקה המוזיקלית הסוחפת והמושקעת.
מעל כולם בולט קולו המחוספס והחם של אדם, שכשמאזינים לו קל לשכוח שמדובר בבחור בן 19 שעוד לא הגיע למחצית השירות החובה שלו בצה"ל. לא ייאמן!
"כמו בימים" הוא הסינגל החמישי שיוצא מתוך אלבום האולפן השלישי של אדם עליו הוא עובד בימים אלה. קדמו לו הלהיטים "נסיכה", "מתקרבת מתרחקת", "מאמי זה נגמר" ו-"וואי לי".


מילים: רותם כהן.
לחן: דורון אלימלך ואליאב מועלם.
עיבוד והפקה מוזיקלית: דורון אלימלך.


מילות השיר:

אין לי מה לעשות נגד הפחד שתלכי,
אין לי מה לעשות אם תפסיקי לאהוב
לא חשוב רק שאדע שאת נלחמת,
קצת בשבילי קצת בעצמך לא לעזוב..

אין לי מה לעשות אם תחליטי לוותר
אין לי עוד כוחות שאבדו לי עם הפחד,
לא חשוב רק שאדע שאת נלחמת
קצת בכאב קצת ברצון להיות ביחד..

כמו בימים שהיה ברור שרק נאהב
כמו בלילות שבכינו אז ביחד..
איך שהלכנו רחובות שלמים כשאת עלי על הגב,
אבל יש לי אותך לפחות בראשי
אם תתני אלחם כי זה לא אנושי,
שאת הולכת כשאת הולכת מעולמי..

אין לי מה לעשות אם תחליטי שהכול נגמר
אם תרצי את הלילה קצת לחשוב על מחר
ולא חשוב רק שאדע שאת נלחמת
קצת בכאב קצת לתקן לב שנשבר


עומר אדם - כמו בימים צלצול להורדה

רק ב- מיזטון - צלצולים להורדה