יום שישי, 25 בינואר 2013

ערן וקנין - אמרת שאת אוהבת רמיקס צלצול להורדה

הזמר והיוצר ערן וקנין משחרר חידוש לשיר "אמרת שאת אוהבת" השייך במקור לזמר עומרי בן שושן.
זהו סינגל שלישי שמשחרר וקנין מתוך אלבום הבכורה. 


גירסת רמיקס - ערן וקנין - אמרת שאת אוהבת (DJ Kobi Shaltiel Remix)

מילות השיר:

את השארת לי טעם מר
לא אמרת שזה נגמר
בלעדייך מה נשאר
הלילה אפל וקר

לא אמרת מה ואיך
את הפנת לי את גבך
כמה רע הפך ליבך
רק טוב עשיתי בשבילך

אמרת שאת אוהבת
מדוע את עוזבת
השתנת הפכת אחרת
לא מאמין שבי בגדת
את הטבעת את תחזירי
בתמונותיי אל תביטי
למענך מה לא עשיתי
שוב אני לך האמנתי

איך הייתי כה תמים
היא סיפרה לי סיפורים
כמה היינו אוהבים
והיום כשני זרים
את פנייך היפות
את החלפת במסכות
רק שקרנים ואשליות
תמו כל החלומות

אמרת שאת אוהבת
מדוה את עוזבת
השתנת הפכת אחרת
לא מאמין שבי בגדת
את הטבעת את תחזירי
בתמונותיי אל תביטי
למענך מה לא עשיתי
שוב אני לך האמנתי

אמרת שאת אוהבת
מדוע את עוזבת
השתנת הפכת אחרת
לא מאמין שבי בגדת
את הטבעת את תחזירי
בתמונותיי אל תביטי
למענך מה לא עשיתי
שוב אני לך האמנתי

אמרת שאת אוהבת ..


ערן וקנין - אמרת שאת אוהבת (DJ Kobi Shaltiel Remix)